Mijn ex kon zn aandacht niet van de pc af houden...daar zat hij bijna altijd achter. En na n paar jaar ruzie wat niks opleverde had ik zoiets van "if you can't beat them...join them" Hij speelde altijd n spel online met anderen en ik had zoiets van dan ga ik maar mee doen. Dan hebben we iig wat om over te kletsen samen. Dat pakte iets anders uit. Ik werd op n gegeve moment de leider van die clan waar hij in zat en ben dat 5 jaar gebleven (langst zittende queen )...en hij prate buite online in clan meetings nog steeds niet met me! Maar ik heb er via de computer wel heel wat nieuwe vrienden bij gemaakt die ik nu de clan er al 3 jaar niet meer is nog zijn (wat wel erg fijn was aangezien ik met mn ex toen naar leiden ben verhuist en er niemand kende). Mn man heb ik ondertussen ingewisseld voor eentje die wel met me praat en geintereseerd is in mijn doen en laten. PC is gebleven en heb vooral contact met familie en vrienden via de pc (Iedereen heeft er een en heb mn moeder er een paar jaar terug ook een opgedrongen en die kan hem nu ook niet meer missen) Vooral ook handig nu met de kinderen die zelf ook af en toe via msn en met webcam met de oma's kunnen babbelen En foto's doorsturen via internet van de kinderen en van opa en oma's uitstapjes etc.
Hoe bedoel je? Ja mijn ouders hadden er een en daarna nog een, daarna deelde ik er een met mijn zusje, daarna een eigen desktop en nu mijn 3e of 4e laptop, ben de tel al weer helemaal kwijt, en dat naast mijn 9e spelcomputer denk ik, maar de Wii kan ook al wel de 10e zijn.
Ik kreeg mijn eerste computer voor m'n communie. Het was bij ons in de buurt traditie dat je dan een nieuwe fiets kreeg, maar omdat die van mij een jaar daarvoor gejat was had ik dus net een nieuwe. En toen kreeg ik een computer. Ik deed er toen nog vooral spelletjes op. En later (vanaf groep 7) ging ik 'm ook voor school gebruiken, om bijv. boekverslagen te typen. Sindsdien heb ik al heel wat computers en laptops gehad.
Nee hoor, gelukkig niet, ze zijn gewoon in de loop van de tijd vervangen. Meestal koop ik na 3 jaar een nieuwe.
mijn eerste pc heb ik een jaar of 10 geleden aangeschaft via mijn toenmalige werkgever met een pc-prive project. met het inleveren van vakantiedagen kon je toen een pc kopen en dat was voor mij toen ideaal, had het idee dat ik dus geen groot bedrag kwijt was en had toch een nieuwe pc. bijna alle collega's deden hier aan mee dus je snapt wel dat iedereen het maanden daarna alleen nog maar over pc's en sites had. was toen ook helemaal verslaafd aan ICQ, maar tegenwoordig hoor je daar niets meer over (of zijn er onder jullie nog dames die hier aan doen?) heb met m'n eerste pc best lang gedaan, pas anderhalf jaar geleden een nieuwe aangeschaft omdat die andere echt overleden was (harde schijf kaduuk) en nu sinds 3 maanden ook een laptop erbij......... ideaal om op zo'n luie zondagmiddag een beetje dom te kijken en hangen en internetten. kan lekker liggend op de bank, terwijl ik voor mijn andere pc zielig en alleen op het logeerkamertje moet zitten. dat doe ik dus meestal doordeweeks als ik met dingen bezig ben die nogal wat schijfruimte vergen want dat is weer een nadeel van een laptop.......... zit niet zoveel ruimte op.
Geloof toen ik naar de middelbare school ging, jaartje of 17 geleden dus. Had hm nodig voor school. Alhoewel we daarvoor ook al wel jaren een pc thuis hadden, maar rond mn 12e kreeg ik mn eigen pc op mn kamer geloof ik.
ik had hem nodig voor mijn studie toen postbank ook kwam met internet bankieren dacht ik oooww weer wat om te internetten,en msnen deed ik al op school nu ook weer thuis. en zo raak je verslaafd aan een site genaamd zwangerschapssite.nl waar manlief gek van wordt. Als de computer stuk is of traag baal ik daar enorm van,(we hebben nog een laptop boven en spelletjes,foto's gr loesmari
wij hadden al een pc in huis sinds ik 15 was, dus ik heb al zo'n 20 jaar beschikking tot een pc (al was de eerste meer een typmachine met een stekker hahaha) Ik zou er niet meer zonder kunnen aangezien ik er veel werk op doe. het KAN natuurlijk wel zonder, maar dat voelt net als zonder stofzuiger. het KAN wel met veger en blik, maar tis wel anders haha
Wij hebben de eerste pc in huis gekregen toen ik 17 was. Voornamelijk voor mijn opleiding toen, maar ook om te internetten
Grappig dat ze velen hem voor internet gekocht hebben, toen ik een pc kocht (eigenlijk mijn ouders) had nog nooit een hond van internet gehoord.