Beste allemaal, Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar de juiste fles om 's avonds pap te geven. Ik gebruik nu Avent flessen. Stijn is nogal een krachtige drinker, melkfles krijgt hij speen 1 en dan is hij niet langer dan 10 min bezig. Nu heb ik een aantal keer geprobeerd pap te geven, bij speen 1,2 of 3 krijgt hij de vezels niet door de speen. Toen de 3 standenspeen gebruikt, maar daar tankt hij de hele fles op stand 1 binnen 5 min leeg, dat gaat veel te snel. Iemand hier ervaring mee? Wat is voor Stijn wel een goede fles/ speen voor pap?
Ik vond papflessen altijd snel leeg, wat voor speen/fles/pap/manier ik ook gebruikte! Een ramp vond ik het altijd, gelukkig had Tycho die papflessen niet nodig en sliep hij zelfs beter zonder die zware "maaltijd" in no -time naar binnen te klotsen en dan te moeten gaan liggen en te gaan slapen. Dus sorry hier gene "positief" antwoord op je vraag xx
Hai, Hier ook een snelle krachtige drinker.. Ik geef de melkfles: Dr Browns speen 1 of 2 Papfles: Dr Browns speen papspeen Werkt goed!! Succes!
@ Sassie25; Ja, voor Stijn is zo'n snelle hap ook niks. Hij wordt alleen nog regelmatig wakker 's nachts en hoop door papa te geven dat wat minder te krijgen @Angel1990; Dr. Brownflessen, waat koop je die? Kan ik eens kijken Nog anderen moeders met een goed idee?
Dr. brown flessen gebruik ik ook Voor de papfles gebruik ik dan de papspeen. De flessen kun je kopen bij Etos of prenatal.
Off topic: Hoeveel eetlepels bambix op hoeveel voeding gebruik je voor de pap in de dr browns fles? Want hier lukt het maar niet om de juiste verhouding te vinden.
Wij bieden als ontbijt 180 + 6 + 3 scheppen Fijne granen met de Dr.Brown fles met pap speen. Ik creëer dan zelf wel pauze momenten, want anders gaat de fles wel erg snel.
onze dochtertje van 6 maanden nu krijgt smorgens een papfles 120 cc water met 7 schepjes nutrilon 6-12 maanden en 4 schepjes van bambix en ik gebruikt avent flessen en heb er 1 een gaatje geknipt en dat gaat goed dit had ik vroeger bij me oudste nu 3 jaar is ook gedaan