Gisteravond kwam de buurvrouw aan de deur om haar pakketje op te halen die ik voor haar in ontvangst heb genomen gistermiddag... Ik stond net de baby te verschonen en wil hem niet zonder toezicht op de commode achterlaten dus ik deed samen met de baby de deur open. De baby stak half uit zijn dikke winterslaapzak en oogde dus behoorlijk groot en omdat zijn spekbeentje er nog uit stak; zei de buuv: "Zo, jij hebt ook een kleintje, oh wacht, zo te zien is hij niet zo heel erg klein. De mijne is pas 2,5e maand" How dare you De mijne is PAS 3,5e maand ofzo! Mijn kleine kippetje waar ik zo trots op ben! Ik weet dat hij een flinke meneer is, maar maar maar, hij is en blijft mijn kleine jongetje! *gaat op de grond liggen huilen* Het is niet eerlijk Hij is tot nu toe altijd de jongste geweest van alle mama's met baby's die ik in reallife zag. STOMME BUUV! Mijn kippetje is niet zo heul erg groot! Discriminatie; omdat jij een meid hebt! Met haar lange benen en smalle postuur. Hahahahaha. Ik voelde mij serieus even rot vanwege die opmerking. Echt zo'n tijgermoeder-gevoel. Hij is 3,5e maand. Waarom is hij dan niet meer zo heel erg klein? Ik heb hem er 14 weken geleden uitgeperst. Dat is praktisch gisteren
whahahaha nou ik snap je heel goed hoor! was voor mij ook even slikken toen mijn dl niet meer dat kleine lieve babytje op het kdv was die elke leidster vast wou houden. ineens was zij een grote pittige tante die er zelf op uit ging en waren er nieuwe kleine lieve babytjes.
Naar mijn idee blijft het altijd mijn kleine jochie, nu snap ik waarom mijn moeder vroeger zo bezorgd was hihi.
Tja. Ik heb drie buffels op de wereld gezet. Altijd waren ze groter dan al die andere baby's. En nou zijn de jongste twee ook nog eens dik. Het is wat. Wat je zegt: het zijn voor mij wel kleintjes! Lieve kleine ietwat groter uitgevallen knuffelbaby's. Ik hou ervan!
Je moet meer schrijven want het is best wel grapppig al gedacht aan een boek?? Maar groot in de zin van CM of groot in doen en laten. Mijn meisie is ook groot voor mij maar voor anderen is ze klein. Maakt niets uit gewoon blijven lagen want geloof mij niets is goed. Te dun te dik te klein te groot etc gewoon lagen en laten gaan
Haha ik ken t. Ze zeggen vaak ook dat mijn meisje groot is. Maar dan vraag ik me echt af wat ze bedoelen. Want qua gewicht en lengte was ze in juli onder gemiddeld. Qua doen en laten is ze best een grote meid. Maar wel mijn grote meid. Vind het dus ook niet zo leuk als iemand zegt ze is groot haha. Ze is mijn grote meid maar ook mijn ukkie en ze blijft mijn ukkie of ze wilt of niet.
Die jongen van bijna drie is nog steeds mijn baby. Ik zie in zijn gezicht zo vaak een zweem van de baby die hij was, magisch vind ik dat.
Ik herken het ook, heb grote kerels op de wereld gezet en iedereen denkt dat ze al enorm groot zijn. Mijn oudste is 1.05 en 18 kilo en mijn jongste 81 cm en 12 kilo en ze worden altijd aangezien voor ouder. Dan heb ik ook zoiets van maar maar maar maar, ze zijn nog zo klein!
Oh die van mij is ook soms nog steeds mijn baby hoor.. Dan leg ik haar ook lekker op m'n arm en dan blijft ze heel zoet liggen :-D
Wacht maar tot hij 1 jaar is.. pfft kan wel huilen mijn baby is dan een dreumes (((( maar ze zal altijd mama's babytje zijn ook al is ze straks uit huis getrouwd etc.. ah bah wil niet eens over nadenken dat ze ooit het huis verlaat
Hoezo het huis verlaten? Je denkt toch niet serieus dat ik een kind op de wereld zet om hem straks als weldenkend betrouwbaar eerlijk standvastig zelfstandig persoon de maatschappij in ga sturen, hè? :x NEEN, ik weiger. Ik maak hem pas zindelijk op zijn 36ste en tot die tijd blijft hij spidermanpyjama's en slabbetjes dragen - lekker puh! Mijn beeeeeeeeeebieieieieietjeeee!!! En hij is 'al' 14 weken ja. Nog niet eens een dreumes ofzo. Not even close. Hij zit dichter bij zijn geboorte dan bij zijn eerste verjaardag!!!
Och, onze oudste was bij geboorte direct 53 cm en 4330 gram. Ik vond haar klein, iedereen om ons heen vond haar enorm Begon al met de VK, die als eerste toen ze haar uit me zag komen, riep: Wat een groot kind, waar heb je die al die tijd gelaten? (Ik had nogal een kleine buik, maar snapte toen dus waarom m'n ingewanden zo protesteerden al die tijd). Ze was een maand of 2 toen ze naast een baby van 5 maanden lag en gewoon groter was, (OK, die andere baby was ook wel echt heeeel klein). Maar ik vind nog steeds dat het als de dag van gisteren was dat ze geboren werd, (en ze is zaterdag 5 geworden ).
Hahahaha ik was juist heel erg boos als mensen zeiden dat ze nog zo klein was! Ze was juist al zo groot en flink gegroeid! (2 weken oud toen...)