Waarom heeft niemand dat ooit gezegd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kvptje, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Platliggertje

    Platliggertje Fanatiek lid

    11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb nooit gerookt tijdens m'n zwangerschappen.
    M'n placenta was klein en snel verkalkt bij de oudste, de tweede en de jongste waren probleemzwangerschappen (platliggen enz enz), vandaar het lage geboortegewicht, de vroeggeboortes en de kleine lengtes ;)

    (heb net nieuwe foto's geplaatst, op die éne foto met Joran-Jelle op m'n buik zie je pas hoe klein hij was bij z'n geboorte :oops: )
     
  2. HeidiS

    HeidiS Actief lid

    20 jun 2007
    181
    1
    0
    Moeder,verpleegkundige, aardige echtgenote
    Zoetermeer
    Heerlijk zeg..
     
  3. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    platliggertje, als ze maar gezond op groeien toch! zien er stuk voor stuk als mooie gezonde kinderen uit!
     
  4. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat verstaan jullie ''pijn in je doos?''

    Ik heb niet echt pijn, maar het lijkt soms het gevoel te hebben alsof het op spanning staat. Een opgeblazen doos zeg maar hihi
     
  5. carmpje

    carmpje Actief lid

    11 okt 2006
    148
    0
    0
    Ik heb al enkele weken last van een beurse flamoes.
    Mijn verloskundige zegt dat dat komt door het verweken van alles.
    Ook je schaambeen...
    Dus als ik lang zit of lig en ik sta op, dan duurt het even voor ik kan lopen omdat eerst die pijn weg moet trekken.
    of als ik op mijn schaambeen duw, dan lijkt het wel alsof er een enorme blauwe plek zit! :x
     
  6. Kimmiej

    Kimmiej Fanatiek lid

    8 jun 2006
    1.060
    0
    0
    Limmen
    ik heb dat gevoel ook.
    En dan vooral in t schaambot.Kan amper lopen.
    Het is net alsof je er elke keer door heen zakt..
    Net als door je enkel gaan.
    Ben net een bejaarde als ik moet opstaan en stukkie lopen.hahah
    Had ik de vk gebeld die had het over dat het bandenpijn was nou dat kan ik me niet voorstellen.
    Maar moet morgen ochten naar haar toe dus dan zal ik t nog wel is even vragen.
    Maar dat zal idd het indalen dan wel wezen..
     
  7. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Jaaaaaa, had ik gister avond :(
    Precies hoe jij het beschreef, zo'n beurs (moe) gevoel!

    jessica
     
  8. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    haha! ja sluit ik me helemaal bij aan ;)
    en daar word je ook niks over verteld als je zwanger bent. en wat je allemaal nog meer te wachten staat na je bevalling, daar zwijgen alle mama's over :) hoezo roze wolk? :(

    Maar een baby is echt wel leuk hoor :) ;)
     
  9. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ja, hihi sorry als je er van geschrokken bent, maar ik had het al gepost voordat ik het wist. Ik had ook indalingspijn, maar dat is niet te vergelijken met de pijn die ik had toen luuk geboren werd en was. Ik moet er wel bij vertellen dat mijn Luuk 4360 gram was(pff, hard werken joh) en met zijn neusje naar boven lag tijdens de bevalling. Hij is daarom met een knip en de vacuum gehaald. Ook was ik flink uitgescheurd (1/3 van totaalruptuur) en ik had een knip gehad. Ik waggelde dus met mijn kont naar achteren de eerste twee weken.
    Eerlijk is eerlijk mijn bevalling was heftig maar ik kijk er niet traumatisch op terug (gelukkig)
    Ik hoop voor jou en alle ander meiden die nog moeten bevallen dat het allemaal soepel verloopt. Pijn zal het altijd doen, maar ik hoop dat je mijn bevalling bespaart blijft! Al zou ik het nu weer doen hoor, maar dat is (cliche maar waar ) makkelijk gezegd na bijna 3 maanden!

    Dikke knuffel
    Liselotte
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Ik had precies zo'n bevalling. Luca lag ook met zijn neusje naar boven en is met de vacuum gehaald. Ook een knip (standaard bij vacuum) en een scheurtje. Maar ik heb toch wel langer dan 2 weken last gehad. Ik ben nu net een weekje weer echt op de been. Nu wilde de knip dan ook niet echt genezen. Het wondje is nog steeds niet helemaal dicht.
    Maar ondanks de heftige bevalling (wat ook ik niemand toewens ;) ) zou ik het ook zo weer doen.
     
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje wil indalen maar ik houdt het een beetje tegen denk ik, soms gaat ze met haar hoofdje onderin liggen en heb dan echt een drukkend en weeachtig gevoel (dat van me lies naar me billen trekt), moet het ook echt wegpuffen en verdwijnt net zo snel als het gekomen is ook krijg ik een helle druk op me blaas en moet dan continu plasse lijkt wel. wat ik dan doe is duwtjes geven boven me schaambeen en dan gaat de druk weer weg en ook zij verdwijnt daar met haar hoofdje en gaat daar dus weg met haar kopje. o wat is dit een opluchting. ik zelf denk dat het geen kwaad kan door haar weg te duwen maar mijn zus zegt dat ze misschien zo straks geen poging meer doet maar ze heeft toch alle tijd om in te dalen waarom nu al :( loop dan net een pinquin vanwegen drukkend gevoel onderin haha. mijn baarmoeder is trouwens wel heel gevoelig en je ziet haar gewoon liggen en als ik op haar druk doet het soms ook pijn als ze in de stuit ligt.
     
  12. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ha ha ha ha
    MEE EENS :D

    ik zat hele tijd met mijn handen te wapperen daar onder, dacht dat het in de fik stond ;)
     
  13. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ja eerlijk is eerlijk ook ik heb langer last gehad hoor. Ik moet wel zeggen dat ik ook vrij snel dingen ben gaan doen weer. Na twee weken moest ik weer van mezelf :)
    Bij mij wilde het ook niet helen en het scheurtje bij de knip is net pas dicht. Tot voel ik tijdens de ontlasting nog steeds pijn en bloed ik ook telkens (was daar naartoe ook flink gescheurd.) Helemaal over is het dus nog niet, maar ik neem het maar voor lief. Het is niet anders!
    NIet bang worden hoor meiden ;)

    liefs
     
  14. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Dames, misschien een stomme vraag, maar als je die "indalingspijn" hebt, kun je dan nog wel sexen? Of is dat dan al niet meer te doen?

    Kari
     
  15. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Net als egeltjes in mijn geval! Heel voorzichtig!
     
  16. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    had er geen problemen mee ;)
    We zaten echt te wachten tot Luca zich eindelijk eens zou melden. Dus de avond dat de vliezen braken (ervoor natuurlijk) hebben we ook nog sex gehad. Valt altijd te proberen hè? en het werkte ook nog :)
    Mijn man riep al haha! daar heb je niet van terug hè mannetje :)
     
  17. missyb

    missyb Niet meer actief

    Het voelt idd onprettig

    dat had ik bij ons meisje ook dan ging het onzettend prikken als ik verkeerd zat.
    maar dat indalen is echt een eitje vergeleken met bevallen :D
     
  18. MamaLou

    MamaLou Fanatiek lid

    Ik moet zeggen dat ik met het indalen weinig last heb gehad eigenlijk.
    Maar daarna voelde het of er een baksteen zat ingenaaid.
    Ja, dat is voor mij de perfecte beschrijving.

    Maar als je ziet wat je er voor terug krijgt.....is het het echt allemaal waard! Wel 10 bakstenen zlefs! (nee dat meen ik niet)
     
  19. Hester

    Hester Niet meer actief

    Van indalen heb ik werkelijk nooit iets gevoeld. Op een goede dag zei de gyn dat hij ingedaald was :D
    Ook zat m'n buik niet lager of anders (wat je wel eens hoort bij indalen).

    Succes en laat je niet bang maken. Iedereen is anders en ook dus qua pijn. Ik vond het allemaal goed te doen hoor.
     

Deel Deze Pagina