Buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pookie, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pookie

    Pookie Lid

    22 mrt 2007
    97
    0
    0
    In maart dacht ik zwanger te zijn. (Zie onderstaande link voor het hele verhaal.)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ght=pookie
    Dit bleek niet zo te zijn volgens de test.
    Nu 2 maanden later is mijn buik uitgegroeid tot een ballon! :confused: Ik ben hiervoor naar de huisarts geweest 3 weken geleden. Zij dacht dat het mijn darmen waren en ik moest veel drinken en groente/fruit eten. Daar heb ik me ook goed aan gehouden.
    Maar ik heb hier nu al vanaf april last van. En het wordt alleen maar erger! Zelfs 's morgens is mijn buik veel dikker. Mijn riem kan de kast in want alle broeken passen me nu.
    Ik moest van mijn huisarts de menstruatie afwachten en als die anders was dan normaal moest ik weer contact opnemen. Nu heb ik deze week mijn stopweek gehad, maar ik heb alleen maar bruine afscheiding gehad. Tevens is mijn rugpijn deze keer ook weggebleven. Normaliter is mijn rug prominent aanwezig tijdens de stopweek. :rolleyes:
    Zijn er misschien hier mensen die ook wel eens last hebben gehad van hun darmen? En hoe ontwikkelde je buik zich toen?
    Ik maak me echt zorgen dat ik misschien toch wel zwanger ben. Mijn borsten zijn ook aardig gegroeid... Heb een maat groter nodig nu.
     
  2. Adine

    Adine Fanatiek lid

    12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Heb je ondertussen nog een test gedaan?
     
  3. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    kan je niet vragen of ze een echo kunnen maken bij de gyn?
    dit lijkt me ook zo onzeker
     
  4. Pookie

    Pookie Lid

    22 mrt 2007
    97
    0
    0
    Ik heb volgens mij in april de laatste test gedaan.
    Ik zat ook al te denken om te vragen om een echo, maar ik weet niet zeker of ze dat zo makkelijk doen.
     
  5. Tanja20