Waarom heeft niemand de binque daily?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door xxYasmina, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zj84

zj84 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.163
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoor is echt de binque daily, wij hebben de driewieler ervan. Maar op hun site zelf heb je de sale afdeling en daar staat echt de binque tussen. En kan echt helemaal plan en je kan er alle kanten mee op.

2. MaaikeFerryJari

MaaikeFerryJari Actief lid

20 jan 2012
    449
    1
    0
    servicebaliemedewerkster
    Gouda

Waarom valt de stokke dan af, is juist een hele fijne wagen! Mijn zoontje zit er heerlijk in en heeft echt geen last van de stang!

3. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja? Een vriendin van mij heeft de Stokke (overigens zijn zij ook vol lof!) maar het zag er gewoon niet comfortabel uit hoe haar zoontje erin zat met zijn beentjes.. De Stokke steekt toch voor mij behoorlijk boven de rest uit, maar dit was echt een grote min (wilde het eigenlijk zelf niet zien haha, maar het viel me toch op). We zijn nog steeds niet langs de babywinkels geweest dus het is echt even de Koelstra afwachten, anders wordt het waarschijnlijk de Stokke of Joolz.

4. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    De gewone Stokke is inderdaad al een rib uit ons lijf, maar de Stokke zonder stang in het midden is er gewoon echt over voor ons. Helaas, anders had ik het wel geweten..

5. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een wandelwageninzet met een stang tussen zoon zn beentjes, maar wij vinden dat juist een voordeel!
    Zoon heeft er geen last van, alleen maar gemak. Door de stang zakken ze niet onderuit, wat vooral veel gebeurt als je net overgaat van wagenbak naar zitgedeelte (ze kunnen dan immers nog noet goed zitten)
    Ook hoeft zoon niet in de gordels en heeft dus alle bewegingsvrijheid. Want een uur of langer in die gordels zitten lijkt me minder comfortabel.

Het is dus maar net hoe je er naar kijkt ;)

Overigens kan bij onze wagen de stang er ook heel makkelijk uit, dus dat scheelt wel. Nu gebruik ik hem bijna niet meer. Tenzij ik wil dat zoon blijft zitten, want de riempjes wurmt hij zich wel onder uit en de stang krijgt hij er niet uit :p

Deel Deze Pagina