Vergelijken buikjes bij 1ste en volgende zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MyMiracle, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Het vaak zo dat je buik bij een volgende zwangerschap sneller groeit dan bij de eerste.
    Lijkt me leuk om die vergelijking te zien.

Ben zelf niet zwanger, maar wellicht is dit topic er nog als ik dit wel ben:p

Kom maar op met jullie vergelijking foto's!

2. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

27 jan 2014
    1.226
    0
    36
    Bij mij groeit mijn buik echt veel sneller dan de vorige keer. Op de eerste foto was ik vorig jaar 34 weken zwanger en op de 2e foto was ik bij deze zwangerschap 20 weken. Nu was ik na 3 maanden weer zwanger en waren nog lang niet alle kilo's eraf dus dat kan er ook nog mee te maken hebben haha.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29 KB
      Weergaven:
      5
  3. jessica34

jessica34 Lid

8 jun 2012
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    3e x zwanger, bijna 12 weken en mijn buik groeit sneller dan de vorige 2x. Eerst waren het mijn darmen etc. Maar het buikje dat et nu zit begint echt een zwanger buikje te worden. Draag al 2 weken zwangerschapskleding, terwijl dat de vorige 2x pas rond 13, 14 weken was.

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ellie je lijkt op beide foto's even ver, dus dat is een behoorlijk verschil. Mooie buikhoor!

Jessica je merkt nu met je derde zwangerschap het verschil. Was er dan tussen de eerste en de tweede geen/weinig verschil?

5. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Bij beide rond de 25 weken. Vind het verschil niet zo heel groot, alleen de manier van dragen en de striemen :p

Bijgevoegde bestanden:

• 004.jpg
      004.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,7 KB
      Weergaven:
      4
    • CAM00651.jpg
      CAM00651.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,6 KB
      Weergaven:
      3
  6. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Zal morgen eens op zoek gaan naar een vergelijkingsfoto, bij mij is het juist zo dat ik deze zwangerschap veel minder snel groei dan bij de vorige! Ben nu ongeveer 8,5 kilo aangekomen terwijl ik vorige zw met dit termijn al op 16 zat.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Die van mij groeit ook veel sneller lijkt me. Ik zal eens op zoek gaan naar foto's.

8. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

5 jun 2013
    208
    0
    16
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb een kleinere en langzamer groeiende buik dan MN vorige zwangerschap. Soms best frustrerend hahahaha want heb niet het gevoel dat ik nu lekker kan pronken zoals bij MN dochter ! Maar ben nu bijna 30 weken dus de laatste weken kan er nog van alles gebeuren hahhahahahah. Ben dit x zwanger van een jongen.

9. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Hier ook verschil.
    Ben voor de 11de keer zwanger en heb 3 gezonde kinderen en kindje 4 op komst.

had bij alle 4 een grote buik.
    nu dus weer een flinke toeter.
    ben van de 76 cm omtrek naar de 127 cm gegaan in 21 weken zwangerschap.
    gewoon +51 cm in 21 weken tijd.
    best veel.

maar ik moet nog officieel tot 31 december dus komt nog ewn hoop bij aangezien dat volgens de gyn tussen de 21 wkn en 26 weken je buik een groeispurt maakt.

word gelukkig over 15-16 weken ingeleid.

10. ukkie89

ukkie89 Fanatiek lid

26 okt 2011
    1.541
    0
    36
    Vrouw
    Ergens in het midden
    1e x was ik zwanger van een meid en droeg ik het helemaal rondom en de 2e x zwanger van een jongen en had ik alleen een buik. Ik groeide in de eerste paar maanden wat sneller maar ben even bol geëindigd. Wel 5 kilo minder aangekomen bij de 2e.

11. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Leuk topic, idd wel interessant het verschil..

Ben momenteel 18 weken en de andere foto met roze col ben ik 40 weken zwanger

Bijgevoegde bestanden:

12. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Mooie buik Joyyke!

Upje!!!

Deel Deze Pagina