In de herfstvakantie gaan mijn man en ik naar 2 concerten in Adam. Nu kunnen we makkelijk op en neer rijden, maar we gaan er even een leuk nachtje van maken Maar welk hotel is leuk? Het Amstel hotel, of 'L Europe? Lees ook een veel goede dingen over het Sofitel. Wij willen wel in een beetje exclusief, bijzonder hotel overnachten. Iemand tips, suggesties? En nog leuke uit eet tips in Adam? Wij komen eigenlijk niet zo vaak in Adam centrum, dus niet heel erg bekend. Bedankt!
Wij hebben in het amstel gezeten, errug gaaf! je moet er wel een budget voor hebben.. Wij hebben bijv ook in een 1 ster hotel gezeten midden op de wallen (royal taste) was ook heel leuk!
Overigens was royal taste wel schoon e.d. Hoor! Maar gewoon niet zo luxe, maar wel super leuk! (ik vroeg net de naam aan vriendlief en hij vroeg al wanneer we daar heen gaan dan hahaha)
Hahaha klinkt leuk, maar wij willen wel graag exclusief ( alhoewel dat ongetwijfeld ook exclusief is haha ).
Bedoel je luxe of exclusief? Hier een lijstje met chique hotels: The 18 Best Luxury Hotels in Amsterdam : Five Star Alliance
Een beetje van allebei. Ik hou wel van aparte kamers. Geen strak, architectonisch hoogstandje of kunst gallerij. Bedankt Zogelukkig. Zoiets als het Pulitzer vind ik erg gaaf.