waarom houden ze geen rekening kinderwagens/rolstoelen

Discussie in 'De lounge' gestart door sannnniee, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    vorige week ff met mannetje, en zoon in de buggy naar de v&d. Staat daar zo'n bakvis midden op het pad en niet aan de kant gaan. Dus me vriend douwt gewoon door zegt ze: He jo anders vraag je gewoon ff of je er langs mag sukkel! En staat vervolgens helemaal verbouwereerd naar haar witte schoenen te kijken of ze vies zijn :S Ja ga dan gewoon ff aan de kant ze ziet ons toch aan komen! pff

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik hoop dat iemand van t Kruidvat dit topic leest :) :) :)

Hier ook een drama daar.. Paden zijn wel breed maar overal dozen en troep op de grond :rolleyes:

En de blokker bij ons heeft ook alleen een trap om naar boven te komen :rolleyes: En nee ik laat Tygo niet beneden staan.

3. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Moet eerlijk zeggen dat ik wel snap dat die vrouw zo reageert..
    Ik zou ook eerst vragen of ik er langs mag (ook al hebben ze me gezien).. Reageren ze dan niet, dan vraag ik t nog een keer met een wat harder stemvolume.. Daarna rij ik gewoon door..
    Vind t vrij normaal dat je eerst vraagt of je er even langs mag..

4. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Ik werk bij de Blokker en zo te zien hebben wij het beter voor elkaar. Je kunt bij ons door alle paden met rolstoel of kinderwagen, zelfs in de sinterklaasperiode als de winkel overvol is. Alleen met zo'n electrische scooter wordt het wat lastiger. En het scheelt we hebben geen bovenverdieping, hoef je je kindje in ieder geval niet beneden te laten :) Maar bij de Kruidvat is het inderdaad een ramp. Te veel rotzooi.

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja t kan ook andersom!
    Ik kwam de HEMA uit vorige week en daar staan bakken voor de ingang. Links en rechts kan je er wel fatsoenlijk uit met rolstoel of kinderwagen. Maar niet als er net iemand in wil.
    Ik wilde rechts de winkel uit...en links kwam er een omatje de winkel in.
    Ze zag mij (ik was nog niet de richting ingeslagen die ik wilde) en ging al meteen aan de kant.
    Ik heb haar vriendelijk bedankt omdat ze aan de kant ging...maar moest dus de andere kant uit.
    Keek me n beetje verbouwereert aan omdat ik toch dankjewel zei maar de andere kant op ging :)

6. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ja dat was ik, en ik kan inderdaad naar Den Haag gaan, maar ik kan niet meer terug naar huis dan :)

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

We zijn duidelijk niet de doelgroep.

Blokker is bij ons een giga ballentent ! Zelfs met een buggy (iets minder breed) maak ik er binnen 5 minuten een bende van. Opruimen doe ik niet meer. Een mens heeft pendaalemmerzakken nodig en zij verkopen ze.

Het Kruidvat valt nog mee, maar die blikken van mensen als je aankomt met je wagen in het doodlopende gangpad :x
    Waar ik dan weer niet goed van word, want in dat pad liggen altijd de peuter- en kleuterartikelen.....

Deze periode zijn wij wel de doelgroep, maar ik heb niet het idee dat winkelketen het ook maar iets interesseert. Volgens mij mag opa en oma van hun de buidel eens flink opentrekken...

Bah.

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ik las in de voorgaande pagina's over de H&M dat daar de babykleertjes boven zijn en ik denk nog "goh, in Delft is dat gelukkig beneden". kom ik vandaag in de H&M hebben ze de kinderkleding naar boven verplaatst $#$$#^#.

9. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat vind ik dus ook erg vervelend, dat de meeste (baby/peuter) kleding boven hangt. Bij bv V&D, C&A, H&M hangt alles boven. Ik durf dus echt NIET met de lift :oops: En met mijn wagen op de roltrap vind ik ook niet fijn :rolleyes: Ik baal daar goed van! Maar goed, aan de andere kant.....het is wel goedkoop :) Alhoewel, online bestellen gaat ook best goed ;) Maar dan kom je toch snel in de merkkleding, V&D heeft nu wel online verkoop, maar er staat nog niet veel bijzonders op de site. En C&A heeft geen online verkoop. H&M is ook wel te doen, maar bij hun kleding wil ik wel graag van te voren zien hoe het eruit ziet. De kleuren vind ik nogal eens tegen vallen. En zo af en toe lekker neuzen in de winkel zelf, is ook wel eens prettig :rolleyes:

Liefs, mussie

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    :rolleyes: positiekleding is ook vaak op een bovenverdieping...met alleen een trap :(

Ff vanuit een ander perspectief. Wij hebben een winkel. Een prachtige ruime winkel waar mensen met buggys, kinderwagens, rolstoelen en elektrische karretjes naar binnen kunnen én overal kunnen kijken. Zijn we erg trots op, want er zijn maar weinig winkel waar dat kan (lees: alle hiervoor genoemde zaken ;) ).
    Heerlijk ruim dus! Behalve van begin november tot eind december :( En waarom? Omdat het blijkbaar tegenwoordig standaard is dat mensen begin NOVEMBER al kerstkaarten verwachten in de schappen en ook ZEKER niet te laat vast met de sinterklaasinkopen willen beginnen. De producenten spelen daar op in door alle artikelen alvast half oktober naar de verschillende zaken te sturen. Wij hebben gewoon onze eigen zaak en weinig magazijn. Als onze leverancier van kerstkaarten dus 5 PALLETS met kerstkaarten verstuurd half oktober kunnen we het alleen op de winkelvloer kwijt. Net als alle gifts voor de komende feestdagen. We proberen zo veel mogelijk de 'hoofdpaden' breed genoeg te laten, maar da's bijna onmogelijk in deze tijd van het jaar. Ben bang dat het (in deze tijd van het jaar in elk geval) echt een kwestie is van vraag en aanbod. De consument wil graag ruim op tijd de spullen voor handen hebben, maar moet daar dus ruimte voor inleveren. Niet leuk (we struikelen zelf ook over de zooi :( ), maar aangezien wij zelf ook ons brood moeten verdienen (met een winkel waar wenskaarten, tijdschriften en gifts de hoofdmoot vormen) VOORAL in deze tijd van het jaar, helaas een noodzakelijk kwaad :( .

Overigens baal ik er zelf ook van dat ik zelf niet met onze wandel/ fietskar in het achterste gedeelde van onze winkel kan komen hoor. Helaas hebben we daar een beveiligingspoort zitten die niet verder uit elkaar kan. Rolstoelen passen net wel, maar onze fietskar is 5 cm te breed :( Duowagens passen dus ook niet :(

Heb niet alles gelezen, maar heeft ook iemand de Zeeman genoemd? Bij ons staat er precies een paal bij de kindersokjes en speelgoed :( O...zooooo niet handig!

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Sommige kleding van de C&a is terug te vinden op de site van Wehkamp ;)

12. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank voor de tip ;)

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    wat mij ook opvalt (als zeer ervaren moeder, ahum) is dat toen ik waggelend door de winkels ging als hoogzwangere vrouw (met megabuik) dat mensen nog wel aan de kant gingen, en sommigen buigden haast uit eerbied, haha. En als ik me eens vergiste in de ruimte wat mn buik nodig had, werd er niemand boos.
    En als ik netjes dank je zei, als ze aan de kant gingen zeiden ze vaak iets van:"tja, je kunt je buik niet meer inhouden he?"
    maar nu met een kinderwagen, gewoon niet aan de kant gaan. Zuchten als ik vriendelijk vraag of ik er langs mag... Nee die buik kon ik niet inhouden, maar kan mn kinderwagen ook niet op mn rug tillen...
    Sjongejonge.. Iedereen heeft ooit in zo;n ding gelegen, dus ga gewoon even een pasje aan de kant...

14. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee in Amsterdam, noem ik automatisch "hier" omdat ik daar alleen maar kom :)

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hahahahhaa ik moet zo lachen om sommige reacties!
    Werk zelf bij Kruidvat, maar ik haal alles ook bij Etos. VEEL lekkerder winkelen

Helaas is dit het beleid van Kruidvat, Ze willen het zo dus moeten we ons er aan houden.... Al is het voor ons ook niet echt lekker werken zo.

Al moet ik zeggen dat wij in ons winkeltje er lak aan hebben en de paden leeg houden

16. ProudMum

hahahaha ja ikke

17. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik snap echt niet dat ze in sommige winkels de babyafdeling boven maken. Echt een domme actie. Ik vind de H&M sowieso een butt winkel. Helemaal die kinderafdeling. Kleding is wel leuk maar lopen door al die chaos. Echt verschrikkelijk.

Mensen die niet even een stapje opzij doen voor een kinderwagen vind ik ook niet normaal. Niet opzij gaan voor een rolstoel is helemaal schofterig. Wat ik ook niet normaal vind is dat ze ook niet een stapje opzij doen voor een zwangere vrouw. Ze lopen gewoon hard tegen je aan en in je buik te prikken. Ik loop mezelf altijd te beschermen.

Als ik jullie verhalen allemaal zo lees heb ik straks al geen zin meer om te gaan winkelen. Het is toch niet normaal dat je bijna verplicht bent om altijd je kindje thuis te houden? Gelukkig doe ik veel mijn boodschappen via internet en red ik mezelf daar ook wel mee, maar soms wil je gewoon even lekker de stad in en mijn kind blijft dan echt niet thuis! Mijn kind komt er niet om altijd maar thuis te blijven. Winkelen hoort leuk te zijn (voor ons vrouwen dan, de mannen hebben vaker wat moeite haha) en is voor mij denk ik straks echt een dagje uit maar wel ook met mijn kind.

18. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij hadden er nu voort echt de balen van van al die mensen die nog ff voor je kar door moeten rennen en elle lang wachten tot al die mensen die schijnbaar voorrang hebben op mensen met kinderewagen, voorbij zijn zodat jij eindelijk eens n pad in kan oid. Dat we van t weekend maar de draagzak gepakt hebben en zo zijn gaan boodschappen doen.
    Met boodschappen is dat iig wel te doen want dan loop je niet zo heel lang en als je klaar bent kan je ook naar huis. Maarja als je kleding gaat shoppen of sint kadootjes oid dan word dat toch n ander verhaal.
    Mn man had t na de gewone boodschappen ook ff zwaar met 2 pakken luiers, n baby op zn buik (6 kilo +) en n tas met nog andere onzin.
    Maar niet toe geven en mij wat in handen geven heh :rolleyes:
    EIGEWIJZZ! :)

Mij viel het de laatste weken ook erg op dat iedereen aan de kant sprong voor me toen ik zwanger was. En nu t kind er eenmaal uit is maakt t ineens niet meer uit schijnbaar...

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh praat me dr niet van, vooral het Kruidvat. En dan de mentaliteit van sommige mensen die er werken, ik zit er serieus over na te denken om het Kruidvat eens te mailen. Het is echt NIET normaal hoe asociaal en contact gestoord sommige medewerkers daar zijn. Ik er vorige week zelfs ruzie met zo'n mokkeltje :confused: Gelukkig had ik mn kleintje niet bij me.
    Bah, word al boos als ik er weer aan denk :evil:

20. ProudMum

zonde idd dat dat mijn collega's zijn

Deel Deze Pagina