hcg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 31 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    hoi,
    wat is het verband met hcg en misselijkheid?
    Betekent het als je bijna niet misselijk of helemaal niet misselijk bent dat je weinig hcg hebt?
    Of heeft dat er niets mee te maken?

En is 5 weken nog te vroeg om daar iets over te kunnen zeggen?

ik ben twee dagen misselijk geweest en nu is t opeens weg!

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wees gerust, het niet misselijk zijn betekent niet dat je te weinig HCG hebt. De meeste vrouwen worden ook pas na een aantal weken misselijk en sommigen zelfs helemaal niet. Ik hoop voor je dat je tot deze laatste groep behoort want misselijkheid tijdens je zwangerschap is echt geen pretje..

Het is begrijpelijk dat de eerste weken van je zwangerschap heel onzeker zijn, elke vrouw heeft daar in meer of mindere mate last van. Probeer er alleen niet zoveel mee bezig te zijn want dan maak je jezelf knettergek!

Vertrouw er op dat je lichaam weet waar het mee bezig is en jij over 9 maanden een wolk van een baby in je armen hebt!

3. pooh7605

pooh7605 Actief lid

20 apr 2006
    178
    0
    0
    Zweden
    Ik ga morgen in de 18e week en ben geen dag misselijk geweest ja misschien van het teveel eten of te sterk gekruid /vet eten maar niet de morgenmisselijkheid. Ik ben tot de 12e week erg nerveus geweest omdat ik me totaal niet zwanger voelde. Kreeg veel reacties dat ikblij mocht zijn en dat was ik ook wel maar van ene kant had ik toch enigzins een bevestiging nodig.
    In de 12e week ben ik naar de gynecoloog geweest en die heeft mij veel geholpen door het antwoorden van vele vragen en het belangrijkste van alles was dat ik het hartje toen heb mogen horen. Toen viel er een enorme last van mijn schouders.
    Je hebt genoeg HCG anders had je test niet positief geweest.
    Ik weet dat het moeilijk is de ene keer wel wat voelen en de andere keer niet maar bij mij is het ook goed gegaan. Mijn verloskundige zei de hele tijd tegen mij "er worden meer gezonde babys geboren dan geen gezonde babys". Je hoort meestal meer van wanneer het fout gaat.

Probeer wat te ontspannen te veel spanning is voor jezelf en jekindje ook niet goed maar ja tis niet altijd makkelijk.

Deel Deze Pagina