2 keer overtijd bevallen nu bij derde weer?

Discussie in 'De bevalling' gestart door ladytwister, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    bij onze 2 meiden ben ik met bijna 42 weken bevalen ....nu zwanger van de derde en ik ben heel erg bang om weer tot bijna 42 weken te moeten wachten voordat ons derde meisje geboren gaat worden .....
    wie heeft er ervaring mee ... en zou die willen delen met me ? ....

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    De eerste was er hier met 41 weken (ingeleid) de tweede met 42 weken.

Ik had me er dus helemaal op in gesteld dat nummer 3 ook pas bij 42 weken zou komen.
    Ik had de boel nog niet klaar met 39,6 en. Ik had geen haast met 40 weken precies werd hij geboren. Ik heb de laatste dingen gedaan toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis hihi.

3. soeza

soeza Niet meer actief

hier wel...
    alle drie de keren ingeleid vanwege overtijd lopen, maar had me er al op ingesteld dus vond het ook niet zo erg.
    ik tel een zwangerschap ook standaard als 42 weken ipv 40 :D

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Ik tel een zwangerschap ook als 42 wkn ;), al heb ik toch telkens de inleiding niet gehaald :p.
    Mijn eerste kwam na strippen op 41+3 wkn, de tweede op 41+5 wkn. Dus tja, ik dacht, die nr 3 komt er never nooit voor de 42 wkn uit ;)... Ik had me er dus ook helemaal op ingesteld.

Ik was ontzettend verbaasd toen met 40+6 wkn mijn vliezen braken, ik dacht echt huh!? nu al :D? De volgende ochtend (41+0 wkn) is ze geboren. Ze was er lekker vroeg bij ;). Ik was zelfs nog niet bij de gyn geweest voor echo/CTG dreigend serotien, ha ha!

Maar dus wel 3 keer ruim overtijd, ja...
    Ik zou er gewoon vanuit gaan dat baby pas bij 42 wkn komt, dan kan het altijd meevallen.
    Overigens mocht ik laatste zwangerschap voor het eerst kiezen of ik bij 41 of 42 wkn ingeleid wilde worden. Dus misschien hoef je sowieso niet tot 42 wkn als je echt niet wil?

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier niet.

Eerste 41+2, tweede 41+1 beiden spontaan. Maar ging daar bij de derde dus ook vanuit. Toen ik met 39+5 dus krampen kreeg heb ik een tijdje gedacht 'nee, dit kan niet: alles is nog niet klaar!', maar twee uur later was onze derde er :p

6. Debbsy

Debbsy Actief lid

21 dec 2013
    103
    0
    0
    Thuisblijfmama en zelfstandige (scripter/websitebe
    Nederland
    M'n oudste zoon kwam met 40 weken precies, m'n dochter met 40.2 m'n zoontje met 40.4 en nu afwachten wat dit kleintje gaat doen;) zit vandaag op 40.1 .

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Hier met 41+5 ingeleid omdat ik erom had gevraagd, want langer kon ik echt niet meer dus je mag absoluut aangeven dat je absoluut niet langer wilt doorlopen tot bijv. 40+3.

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Ook benieuwd, lees mee :)

1ste ingeleid op 41+1
    2de spontaan gebroken vliezen op 40+1 en zelfde dag geboren
    3de?

Hoop wel voor de 40 weken hihi

9. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    ze heben mij dus bij alle 2 laten lopen omdat de kleine het nog goed deed alleen ikzelf zat er echt helemaal doorheen alleen moest ik van de vk dus maar even op mijn tanden bijten de laatste paar dagen dat is me dus zeer slecht bekomen omdat ik dus tijdens de bevallingen zo uitgeput was dat het niet volgens de normale richtlijnen liep dus heb nu ook afgesproken dat zo gauw ik de 40 weken gepasseerd ben en het echt gewoon niet meer trek ik graag ingeleid wil worden

we hebben dit ook mede besloten omdat ik gewoon de eerste 2 dagen na de geboorte niet echt veel met dochter heb kunnen doen omdat ik gewoon totaal uitgeput was en bijna alleen maar heb geslapen en dat wil ik dus niet nog een keer

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Wat fijn dat ze dit keer wel mee wil werken, erg vreemd maar vooral erg vervelend dat ze dit voorgaande keren niet gedaan heeft!
    Hopelijk komt ze voor de 40 weken meid, duim voor je

11. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Bij de eerste ben ik met 41+3 ingeleid. De tweede kwam spontaan bij 41+2. Nog eventjes geduld en dan weten we het van de derde, maar als die zich voor de 41 weken aandient zou ik erg verbaasd zijn.

12. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Bij de eerste ben ik op exact 42 weken bevallen. De 2e wilde ik echt niet zo lang doorlopen (met pijn en het was bloedheet), dus ben ik met 40 weken gestript. Dezelfde avond is ze nog geboren

Deel Deze Pagina