Als je partner snurkt...

Discussie in 'De lounge' gestart door sunshineS1976, 1 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik kan er niet meer tegen.
    Inmiddels hebben we bijna slaande ruzie ;)
    Ik schop en duw hem alle kanten op 's nachts als hij weer tekeer gaat, om het snurken te laten ophouden. Als hij op zijn rug gaat liggen is het nog erger dus duw ik hem met alle geweld weer op zijn zij.
    Waar hij ook chagrijnig op reageert, maar ik word steeds wakker van die akelige harde geluiden dus ik ben ook nogal chagrijnig.
    Hij kan er niets aan doen, dat weet ik ook wel. Maar ik toch ook niet?! Ik wil een goede nachtrust en lekker rustig kunnen slapen :(

Hij heeft al zo een neusklemmetje geprobeerd en ook al eens neusspray van de huisarts gehad. Maar het helpt niets. Soms is het wel wat minder, maar tegenwoordig...
    Nog even en ik verban hem naar de bank of schaf een logeerbed aan. Probleem is dat hij dat waarschijnlijk vertikt...

Iemand tips??

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Oordopjes... werkt goed.

3. sunshineS1976

Al geprobeerd...en dan word ik gek van mijn eigen hartslag en de piep in mijn oren...

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Oh ik ken het, verschrikkelijk.
    Ik ben oordopjes gaan gebruiken en dat werkt erg goed.

5. Niekepiek

Welke oordopjes heb je gebruikt?

6. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Er is vaak toch een medische oorzaak voor.
    Toch eens naar de dokter terug ervoor.
    Mijn man had het toen hij wat zwaarder was en als hij veel had gewerkt.
    Hij sliep dus ook inderdaad wel eens op de bank.

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Mijn man is van 115 naar 106 afgevallen en nu snurkt hij niet meer :) en even wennen aan oordopjes, ik heb wasbolletjes van de Kruidvat. En anders af en toe een nachtje apart.

8. sunshineS1976

Oordopjes van de drogist. Herriestoppers ofzo heten ze. Van die gele rubberachtige.
    Heb jij betere?

Hoor je de kindjes dan nog wel?

9. penseel

penseel Niet meer actief

Lat en ik slapen nooit meer samen. Ik haat hem als ik naast hem lig. Hij snurkt halve bomen om ik slaap apart... Ga niet meer naast hem liggen. Rust. En kan ik mijn ogen te minsten normaal dicht doen.

Ik zou apart gaan liggen dus.

10. Niekepiek

Je moet die van de Etos eens proberen.
    Die zijn wat zachter, geel/oranje qua kleur.
    Ik hoor de kindjes meteen, maar alles wel veel gedempter.
    Eerst kon ik ook uren wakker liggen van het gesnurk van mijn man, nu slaap ik er gewoon heerlijk doorheen, zelfs als hij op zijn rug ligt:D.

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Je hebt soort anti snurk gebitten.. Ik weet niet precies hoe dat werkt, maar mijn schoonzus snurkt verschrikkelijk en dus sliep mijn zwanger niet, sinds zij die in heeft snurkt ze dus niet meer! Misschien is er iets over te vinden op Google, al moet ik zeggen ik weet niet of het voor je partner fijn is om 's nachts in te hebben!

12. misa

misa Niet meer actief

Wij gaan nu een bitje van snorban proberen. Ik wordt er soms ook gek van. Mijn man heeft geen overgewicht, maar wel slaapapneu heb ik gemerkt....
    Het is echt verschrikkelijk ja en het kan echt voor enorme ruzies zorgen. Oordopjes wl ik niet, want dan hoor ik de kinderen niet meer en kan ik straks nooit meer zonder die dingen slapen.

13. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tja, hier wordt het logeerbed ook vaker door mij dan door logees gebruikt. Het scheelt een hoop gezeur, ruzie en frustratie.

Als ik merk dat mijn man echt heel erg moe is, ga ik al meteen naar het logeerbed.

Ik slaap liever af en toe in een logeerbed met een goed en fijn huwelijk, dan elke keer 's nachts ruzie.

14. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Rubberen oordopjes, ik kon er eerst ook niet tegen omdat ik mijn eigen hartslag hoorde, maar dit went snel. Alles beter dan gesnurk.

En sinds week 25 ligt hij wakker van mijn gesnurk :D

15. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Stuur hem naar de snurkpoli.

En tot die tijd oordopjes, van die wasbolletjes. En je hoort de kindjes ook nog. Ik doe het ook. En de afspraak voor de poli heeft meneer ook gemaakt ;)

16. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Mijn man snurkte ook heel erg. Had zelfs apneus. Via huisarts bij kno arts terecht gekomen en na slaap onderzoek een MRA beugel gekregen. Wat een opluchting we slapen beide beter en hij wordt zonder hoofdpijn en vermoeidheid wakker.

17. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Heeft hij toevallig overgewicht?

Hier ook een snurker maar het wordt weer erger als hij weer in z'n Bourgondische periode zit.
    Als hij sport en weer 10/15 kilo afvalt is het een stuk minder.

Ik heb ook oordopjes. En we hebben de afspraak gemaakt als hij laat thuis is, een paar borrels heeft gedronken of is wezen stappen dan slaapt hij apart. Niet om hem te plagen maar meeeeeeen wat een houtzagerij gaat er dan open pfffff..

18. sunshineS1976

Ik krijg m zo moeilijk naar de ha... Hij vindt t onzin. Daarom ben ik ook zo pissig. Ik vind dat hij best kan meewerken om het voor mij draaglijk te maken.
    Die beugeltjes klinken al goed. Ga t straks er nog eens over hebben.

Oordoppen gaan m denk ik niet worden voor mij.. Als je toch wel iets kunt horen nog ga ik me vast spitsen op wat ik nog wel hoor.
    Hij heeft trouwens geen overgewicht.

19. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Paar jaar met oordoppen naast hem geslapen, maar toen ik eenmaal zwanger was kon ik het écht niet meer aanhoren.

Ik heb toen een afspraak gemaakt bij de KNO arts.. Hij heeft daar een aantal onderzoeken gehad, moest een nachtje in het slaapcentrum slapen aan allerlei monitoren en uiteindelijk kwamen ze tot de conclusie dat er iets was met zijn amandelen en huig.
    Ze hebben toen zijn amandelen geknipt en zijn huig geschraapt. De volgende dag mocht hij weer naar huis en wat een wonder! Hij snurkte niet meer :D

Ben nog altijd blij dat ik buiten zijn weten om een afspraak heb gemaakt.. Had hem zelf al meerdere keren gevraagd dat te doen, maar dan was het altijd onzin bla bla bla.. Toen ik de afspraak voor hem had gemaakt is hij zonder gezeur er naartoe gegaan. Ik zou dus zeker informeren bij jullie in het ziekenhuis wat de mogelijkheden zijn.

20. sunshineS1976

hahaha goeie!!

Zo uit zichzelf zal hij het niet doen nee.
    Goed idee. Ik maak een afspraak en dan denkt hij dat ik controle heb bij de gyn maar lopen we naar de kno afdeling :p

btw: voor de kno moet je toch eerst bij de huisarts zijn of niet?

Deel Deze Pagina