hondenren bouwen...

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 11 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

hoihoi,

wie van de hondenliefhebbers hier op het forum heeft een hondenren aan huis?

wij zijn van plan eentje te bouwen voor onze herderhusky en hebben de ruimte nu afgezet, (2,5 bij ongeveer 8 meter) we willen er ook een binnenhok in maken zodat als ze wil gaat slapen ze daar in kan gaan. 'snachts is ze natuurlijk binnen, maar als we eens weggaan, zit ze maar in die bens omdat ze anders ons huis vervreet.

wie heeft tips, links, ideeen en misschien foto's om ons te helpen?

groetjes sim :D

2. sim

sim Niet meer actief

niemand? :(

3. Uhm, wij hadden jaaaaaren geleden thuis een bouvier die achter het huis een hok had. Wij hadden zo'n stenen schuur waar mijn vader een in en uitgang voor de hond had gemaakt zodat ie binnen kon slapen (in de schuur) en buiten in de zon kon liggen. Binnen en buiten was afgezet met hekwerk. Binnen had de hond de halve schuur tot zijn beschikking als binnenren en buiten een groot gedeelte om rond te spelen. Hij was ook vaak gewoon in huis maar dat kon gewoon niet altijd omdat mijn zusje toen idd nog een baby was.
    Ik heb er helaas geen foto's van.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt? Combi schuur/binnenhok.

4. sim

sim Niet meer actief

het is inderdaad een heel goed idee, alleen is onze schuur niet zo groot, en die hebben we wel nodig voor motor en fietsen.

wij hebben nu een stuk grond van 8 bij 2,5 (net gemeten, dus nu exact haha)
    en iets tegen het huis aan bouwen, met een hoogte van 2 meter. daar willen we dan een binnenhok in maken. alleen hebben we dus een beetje inspiratie nodig :D

ondertussen surf ik nog even door,

bedankt voor je idee en het meedenken :-k

Deel Deze Pagina