waarom is beharing eigenlijk niet gewenst?

Discussion in 'De lounge' started by henkie24, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    En in kosten aan flos, je hebt dan gewoon je eigen multiflosser :D

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

iiiiiiieeeuw :$

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

bah bah bah hahahahha

4. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, ik kan me niet voorstellen dat er dan aan dat soort activiteiten wordt gedaan haha

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Of juist wel, maar net hoe hard je daar op kickt natuurlijk, maar voor hier: brrrrrrrrr, nee dank u.

6. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Even terzijde en totaal onbelangrijk, maar hier eten we géén spaghetti met tomatensaus vanavond.

7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    #107 maartje84, Apr 15, 2013
    Last edited: Apr 15, 2013
    Gatver ;)

Ooit moest ik eens van een studievriend (de pestkop) 2 girls 1 cup zien. Toen ik half klaar was met braken liep ik de keuken in terwijl manlief bijna klaar was met koken. Drie maal raden wat we gingen eten die avond: bami mét..... Satésaus!!
    Yak!!!!!!!!!!

*kotsende-smiley*

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Daar ben ik normaal dol op, maar door jouw berichtje zou ik daar vandaag zeker geen trek meer in hebben :p Je bent vandaag op dreef of niet? hahahahah

9. knap

knap Niet meer actief

Mijn mening nu heb niet alles terug gelezen.

A gelukkig heb ik niet zo veel haren oksels en beneden
    En B ik scheer me zelden ja soms beneden maar oksels waarom?? Niemand die het ziet haha ik heb er geen last van.

Ik ben een type simpel. Vroeger deed ik het wel oksels en zo maar de laatste jaren nee waarom?? Ik heb er geen last van.

Dus :( ben ik dan nu maar een vieze vrouw of zo??:(:(:(

10. knap

knap Niet meer actief

Nou als ik mijn periode heb dan ruik ik niet graag daar onder hoor haha. Zeker niet in de zomer. Gebruik geen tampon dus tja. Ga wel elke dag onder de douche en met mijn periode en het is snik heet ga ik wel eens twee keer per dag onder de douche hahaha.;)

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Nog nooit naast een vrouw gestaan in de tram ofzo dan waarvan je gewoon kon ruiken dat ze ongesteld was? (BAH)
    Niet dat die geurende maandverbandjes dat kunnen maskeren ofzo hoor die meur, maargoed..
    Dat heeft met zoiets als persoonlijke hygiene te maken, wat vaker tussen je benen wassen en je verbandje verschonen.

12. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

Jan 3, 2009
    4,937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik gedij blijkbaar het beste in een omgeving vol met pies- en poepgrappen. Of ik daar nou zo trots op moet zijn... :)

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

I leuf poep- en piesgrappen, haha!:D

Zolang het gezellig blijft!;)

Ik ken die film niet Maartje, wil het ook niet weten geloof ik ...

Zag laatst wel een docu over een vrouw die naakt op het strand haar menstruatiebloed all over smeerde. Ging ook over kunst gemaakt van menstruatiebloed enzo ...

Ik ben trots op mijn vrouw-zijn, maar er zijn grenzen!:$

14. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hahah, he gatver zeg!
    Doet me denken aan een filmpje op youtube waar een meisje een gebruikte tampon leeg staat te zuigen.. :$:)

15. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

Oct 30, 2007
    2,828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik scheer alleen me onderbenen ( dijen hoeven niet gelukkig) ,oksels en bikinlijn.
    Down under hou ik het netjes kort geknipt :D
    Scheren daar doe ik nooit meer heb de laatste keer 3 weken bij de ha gelopen wegens en naar ingegroeide haar wat behoorlijk onstoken raakte auw auw auw!
    Vriendlief heeft geen bal te vertellen over mijn grotje in welke vorm het geknipt, gekapt of geschoren moet worden! Hij houd het zelf ook netjes kort.
    Daarintegen breek er wel ruzie uit als hij zijn gezicht niet scheert hahaha kan mijn tere huidje niet aan.....op geen enkele plek!!!:p

16. knap

knap Niet meer actief

He mijn gebakken eitje komt om hoog met dit verhaal jakkkk behhhh. :D

Jou verhaal ook zg bahhhh.
    ;)
    :(:(:(

17. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Whaha, dus je gaat straks toch maar niet op Scheveningen Bob Ross spelen?

18. Versluis

Versluis Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    1,924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Die docu heb ik ook ooit gezien, verbannen in een ver hoekje van mijn hoofd, maar nu is ie weer vrij. Vol walging heb ik zitten kijken.

En je visite maar denken 'waar komt die vislucht vandaan?' Is het gewoon het kunstwerk aan je muur. Daar kan geen brise tegenop. Misschien volplakken met bloemetjesverband ;)

19. adi

adi Niet meer actief

En nu stop ik definitief met mijn lunch :$ (lekkere tomatensoep, met brokken glibberige tomaat erin haha)

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Iehhhhh wat een ranzige verhalen haha

Share This Page