Waarom is Bumba leuk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Waarom vindt mijn zoontje Bumba leuk? Ik vind het maar een eng ding en iets echt nuttigs komt niet naar voren in het programma haha. En heb een dvd van Bumba in de sneeuw en daar loopt een raar poppetje bij met een fluit in zijn mond maar ik zou zweren dat het een joint was, haha kortom ik vind het maar niks :p

2. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Haha, ik vind het ook niets. Hier dus ook geen Bumba, als ik aan het zappen ben en ik zie Bumba dan zap ik heel snel weer verder ;).

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind Bumba ook verschrikkelijk! Irritante clown :)
    Helaas denken bijna alle kinderen daar anders over en is mijn zoontje ook gek op Bumba...

4. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Haha hier ook een Bumba hater :p maar mijn dochter is compleet gefascineerd als ze ernaar kijkt ;) hihi dan laat maar zo, gelukkig duurt het op tv maar 5 min. Ik denk dat ze het leuk vinden door de felle kleurtjes, de vele bewegingen en het past binnen de concentratieboog van een jong kind hihi

5. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben niet zo bekend met Bumba en van wat ik hier en daar hoor wil ik dat graag zo houden, zal er dus net als bij de Teletubbies heel snel voorbij zappen :D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik vind het zo onnozel! Bumba en de teletubbies bweeerhhgg!
    Maar sinds 2 a 3 weken vind Dylan dat helemaal geweldig, die glinsteroogjes pfffttt tjaaa dan mag hij af en toe kijken haha.

Het ziet er zo dom uit maar volgens mij is het verschrikkelijk moeilijk om een tv programma te maken wat voor die kleintjes interessant is.

Dylan zegt nog maar 1 woordje (mama) maar vanochtend in bed was hij bumba aan het kijken en dan zeggen ze "bumba bumba bumba,..." En Dylan deed mee "uubwaa" haha

7. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Haha Teletubbies vindt ik dan wel weer leuk want Sylvano gaat heel hard lachen om die baby zon :p

8. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik vind Bumba eigenlijk wel grappig. De Vlaamse versie toch, de NL vind ik irritant. Al ben ik het na de zoveelste keer aflevering x wel beu gezien. Maar de enige manier om dochter stil te laten zitten voor aerosol, dus...

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ach, die vraag stel ik me bij 80-95% van het aanbod van de RTL club... :)

10. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Hier kijkt ze ook graag Bumba, maar nog liever naar 'In the night garden' op Cbeebies. Ze is helemaal gek van Upsy Daisy :)

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Het knuffeltje wat hij van bumba heeft vind hij wel leuk, maar zodra het op tv komt zet meneer zelf de tv uit :D (wat ik helemaal niet erg vind, want ik vind bumba echt vreselijk!)

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Altijd maar dat gemopper op Bumba en de Teletubbies. We behoren nou eenmaal niet tot de doelgroep, dus logisch dat we het niet leuk vinden. Game of Thrones, dàt vind ik fantastisch! Maar daar zal ik m'n zoontje maar niet naar laten kijken...

13. sab1988

sab1988 Niet meer actief

Bij mijn zoontje is het ook Bumba en pip!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hij heeft van die creepy ogen. Brrrrr.....

Hier is Aiden ook een tijd dol geweest op Bumba, maar inmiddels overgestapt naar de Teletubbies en Thomas de Trein. Gelukkig......

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Ik vindt de teletubbies trouwens wel leuk is nog uit mijn tijd haha ! Maar dat stukje dat ze die kinderen laten zien vindt zoontje nooit zo interessant :p

16. princess79

princess79 Bekend lid

17 mrt 2011
    902
    68
    28
    Vrouw
    Hier ook een grote Bumba fan.
    Af en toe even afwisselen met woezel en pip haha

17. Amethist

Amethist Niet meer actief

*grinnik* :D

Ik wilde ook zeggen "daar moet je baby/peuter/kleuter voor zijn om te snappen wat daar leuk aan is". Er is bijna geen 1 programma waarvan ik snap wat er leuk aan is, maar ja ik ben ook ca. 30 jaar ouder dan de doelgroep.

18. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.701
    113
    Ik vind Bumba leuk omdat het snoetje van mijn dochter erbij zo geweldig is! Kort, herkenbaar, veel wisselen, woordjes leren… ik vind het wel prima.

19. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Whahahaha geweldig dit.
    (bijna) iedere ouder heeft een hekel aan dat vervelende irritante clowntje (ik ook) maar (bijna) alle kinderen zijn fan zo ook mijn zoon van bijna ander half.

Zodra hij papa's smart Phone ziet roept hij boeba!!!!! (zo spreekt hij het uit) nou een lol dat hij dan heeft.

20. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Brrr ik vind bumba eng! Kom nog liever chuckey tegen ;)

Deel Deze Pagina