Wacht maar het tij kan keren haha.... wij gingen van w&p, naar bumba, naar het zandkasteel Overigens heeft mijn zoontje in het ziekenhuis 21 weken lang non-stop w&p gekeken, believe me dan zijn die hondjes ook bloedirritant op den duur, Als ik nu alleen maar hoor "kom je speeeeeeeelen" gaan mijn haren al overeind staan haha....
Ik vind Bumba ook vreselijk, maar mijn dochter vond/vind het leuk. Tsja.... toch maar laten kijken. Maar als je het kunt vermijden... lekker doen.
Mijn collega toevallig ook, hahaha. Aiden is echter verzot op Koning Koos. Als hij zijn eten niet opeet, zeggen we wel eens: Koning Koos wil graag dat je het opeet.....En vervolgens doet hij dat ook nog, LOL!
Zandkasteel is hier nog niet zo in trek. Het begon met Woezel en Pip, toen kwam Bumba, en nu vind hij Spongebob ineens leuk? :/ Haha!
Trouwens, wacht maar tot het Mickey Mouse Clubhouse wordt (peuterleeftijd)... ook erg irritant! Maar wel nog een beetje leerzaam/educatief en Mickey is in ieder geval niet eng/raar.
In de boekjes/plaatje vind ik Bumba er schattig uitzien als een lief clowntje maar op tv jakkes wat een engerd die wil ik echt niet in het donker tegen komen hoor ik vind Bumba eng! Mijn dochter daarentegen vind Bumba super leuk, net zoals de Teletubbies en net zandkasteel
Heb ik ook weleens gezien, wordt je ook niet goed van. 'Ooo muisdoeding" opzich kan er nog wel wat van 'geleerd' worden.
Ik weet ook zeker dat de bedenker van bumba stoned moet zijn geweest.. en om ons allemaal te foolen noemt hij die joint gewoon een fluit.. en we trappen er allemaal in.. die vent zit stinkend rijk gewoon zijn eigen wiet te verbouwen in eenof ander ver land waar alles kan.. en lacht ons vierkant uit dat we met z'n allen massaal aan de bumba zijn.. Hoe vaak ik daar al niet aan heb zitten denken.. een eskimo met een fluit.....
Hier ook een Bumba fan bij jongste dochter. Ik vind het zelf eigenlijk ook wel lachwekkend, en stoor mij er dus helemaal niet aan. Vind het eigenlijk nog leuker als de teletubbies.