Waarom is Bumba leuk?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tweekids, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Wacht maar het tij kan keren haha.... wij gingen van w&p, naar bumba, naar het zandkasteel :)
    Overigens heeft mijn zoontje in het ziekenhuis 21 weken lang non-stop w&p gekeken, believe me dan zijn die hondjes ook bloedirritant op den duur, Als ik nu alleen maar hoor "kom je speeeeeeeelen" gaan mijn haren al overeind staan haha....

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik vind Bumba ook vreselijk, maar mijn dochter vond/vind het leuk. Tsja.... toch maar laten kijken. Maar als je het kunt vermijden... lekker doen.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mijn collega toevallig ook, hahaha.

Aiden is echter verzot op Koning Koos. Als hij zijn eten niet opeet, zeggen we wel eens: Koning Koos wil graag dat je het opeet.....En vervolgens doet hij dat ook nog, LOL!

4. Nosam

Nosam Bekend lid

28 jan 2014
    842
    6
    18
    ✖
    Zandkasteel is hier nog niet zo in trek.

Het begon met Woezel en Pip, toen kwam Bumba, en nu vind hij Spongebob ineens leuk? :/ Haha!

5. Esje13

Esje13 Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind bumba ook niets. Stom hihi.

6. Marcella88

8 nov 2012
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje vind bumba helemaal geweldig!! Super toch lekker laten kijken! Ik stoor me er niet aan

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Trouwens, wacht maar tot het Mickey Mouse Clubhouse wordt (peuterleeftijd)... ook erg irritant! Maar wel nog een beetje leerzaam/educatief en Mickey is in ieder geval niet eng/raar.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    In de boekjes/plaatje vind ik Bumba er schattig uitzien als een lief clowntje maar op tv :$ jakkes wat een engerd die wil ik echt niet in het donker tegen komen hoor :$ ik vind Bumba eng!
    Mijn dochter daarentegen vind Bumba super leuk, net zoals de Teletubbies en net zandkasteel :cool::$;)

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb ik ook weleens gezien, wordt je ook niet goed van.
    'Ooo muisdoeding" opzich kan er nog wel wat van 'geleerd' worden.

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik weet ook zeker dat de bedenker van bumba stoned moet zijn geweest.. en om ons allemaal te foolen noemt hij die joint gewoon een fluit.. en we trappen er allemaal in.. die vent zit stinkend rijk gewoon zijn eigen wiet te verbouwen in eenof ander ver land waar alles kan.. en lacht ons vierkant uit dat we met z'n allen massaal aan de bumba zijn..

Hoe vaak ik daar al niet aan heb zitten denken.. een eskimo met een fluit.....

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier ook een Bumba fan bij jongste dochter. Ik vind het zelf eigenlijk ook wel lachwekkend, en stoor mij er dus helemaal niet aan.

Vind het eigenlijk nog leuker als de teletubbies. :D

Deel Deze Pagina