Wij hadden een tv meubel van steigerhout gekocht met Grey wash. Toen we deze binnen hadden, vond ik ineens de salontafel niet meer mooi staan. Deze was helemaal wit gelakt met ral 9010. Vanmorgen Grey wash gekocht, en het tafelblad geschuurd totdat alle lak van het tafelblad af was.. Wat een werk haha. Daarna met Grey wash het tafelblad geverfd. En het staat echt super mooi!
Ja, dat is inderdaad even een ander gezicht 👍🏻 mooi gedaan! Hier geen foto's helaas. Mijn interieur is een rampgebied...
Ik heb alle meubels die binnen staan zelf opgeknapt. Ze waren van blank eiken en ik heb ze compleet kaal geschuurd (op de eettafel zat een heel dikke laklaag dus dat was even werk) en leigrijs gebeitst zodat je de houtnerf nog ziet. Het is heel mooi geworden. Vooral op de vitrinekast ben ik best wel trots.
Bekijk bijlage 505510 Het kastje was donkerbruin, de tripp trapp knalgroen en de stoeltjes helemaal blank hout.
Toevallig vandaag deze meidenkast gescoord bij een kringloop.. Waarschijnlijk wordt hij geverfd met krijtverf en gaan er mooie nieuwe deurknopjes op. Verder hebben wij al behoorlijk wat spullen gekocht en opgeknapt.
Ik ben op zoek naar zo een kastje voor op de slaapkamer maar weet niet op welke naam ik moet zoeken op marktplaats... iemand een idee misschien?
De kast van me zoon. Een oude met krassen putten kallax kast van de ikea opgepimt. Met me dochter wil ik dit ook gaan doen