waarom is die drempel toch altijd zo hoog..

Discussie in 'De lounge' gestart door IngiePingie, 18 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oh zo herkenbaar! Ik woon in het buitenland en heb hier totaal geen vriendinnen van mijn leeftijd om eens leuke dingen mee te doen. Maar van dat alleen thuiszitten met een baby word je soms ook helemaal krankjorum! Nu komt de winter er weer aan en ik weet dat ik echt iets moet gaan ondernemen anders zak ik zo in een winterdepressie. Dus ik ben sinds een maandje thuis aan het sporten op de wii, om mijn conditie en humeur een beetje op te krikken. Maar dan mis je toch het sociale deel. Dus vandaag ben ik ook over de drempel gestapt en heb ik de sportschool gebeld, vanavond ga ik een lesje zumba volgen! Het schijnt er altijd heel druk te zijn dus ik heb er echt zin in. Kan ik misschien eindelijk eens wat leuke contacten leggen hier. Woon hier nu al anderhalf jaar en ik ken nog steeds bijna niemand! :) Maar ik heb de laatste tijd wel steeds vaker iets van nouja dan ga ik maar alleen, dat is altijd beter dan helemaal niet gaan. En ik heb er nog nooit spijt van gehad :)

Wat ik wel altijd spannend vind aan de sportschool is dat ik best bang ben enorm af te gaan vanwege mijn kleding (op alle sportscholen waar ik tot nu toe ben geweest lijkt het meer op een modeshow) of dat ik het niet goed doe en iedereen me uitlacht. Maar nu door het thuis oefenen heb ik wel wat meer zelfvertrouwen. Je komt er immers om te leren en je moet ergens beginnen toch?

Baantjes zwemmen doe ik juist liever alleen, want als je met iemand anders bent zwem je veel minder actief :p Vind het juist heerlijk om helemaal in mijn eigen hoofd terug te trekken en lekker zwemmen, zo hard als je kan :D

Deel Deze Pagina