Hallo meiden, Ik zit vandaag in dag 2 van mijn cyclus ronde 6,, Nu is mijn temperatuur de dag dat ik ongesteld werd netjes gedaald naar 36.2, Maar nu nam ik mijn temp deze morgen en nu is het ineens 36.8 ,, Deze temperatuur had ik ook na mijn ei,, Is dat niet veel te hoog aangezien hoe ver ik in mijn cyclus zit? Mijn grafiek is in mijn handtekening. Heel veel liefs!
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon een beetje verhoging hebt?? Misschien wat verkouden?? Of iets anders "kleins" onder de leden.
Aan je witte/doorzichtige bolletje te zien heb je je temp op een ander tijdstip opgenomen. Is niet zo raar dat ie dan hoger is dan anders.
Kan normaal zijn hoor, heb je toevallig op een andere tijd dan gisteren getempt omdat die van vandaag een open rondje is en geen stip?? Als je later tempt kan je temp hoger zijn....
Nee ik heb hem dezelfde tijd genomen, Maar heb niet goed geslapen,, Werkt dat ook tegen? Heel veel liefs
heb je je temp wel op dezelfde tijd opgenomen? en misschien heb je iets verhoging door evt verkoudheid ofzo?