even een vraagje. ik mag officieel pas morgen testen maar kon niet wachten omdat ik vanmorgen weer zo misselijk was en heb vandaag getest. helaas een negatieve test. ben ik nu te vroeg geweest en kan het dan alsnog? heb een test van predictor gebruikt. had het idee dat er een heel licht blauw streepje (bijna niet zichtbaar) stond maar volgens mij kan dat helemaal niet
hoi meid, het kan te vroeg zijn, maar dit hoeft niet,ik teste 6 dagen voor mijn nod licht positief,je zou het over een dag of twee nog eens kunnen testen,aangezien je in het begin van je zwangerschap per ongeveer twee dagen meer hcg aanmaakt,het kan dus nu zo zijn dat je nog te weinig hcg aanmaakt om positief te testen, heb je evt een foto van de test die je vandaag hebt gedaan? kunnen we ff meekijken ( als je dat fijn vind tenminste?) ik hoop voor je dat je morgen of overmorgen een dik positieve test in handen hebt!
het streepje is zo minimaal dat ik het niet op foto krijg. daarom ben ik bang dat ik het me alleen maar verbeeld en het negatief is ik heb wel het idee dat mijn eisprong deze maand 2 dagen later was dus het kan zijn dat mijn nod dan pas 22 april is. ik wordt gek van de spanning