Dag mensen, Ik begrijp er niks meer van!...ik doe nu een test staat er niks!(niet zwanger)...kijk ik een kwatier leter staat er een tweede duidelijke lijn!...Ik begrijp er nmiks meer van! ER STAAT WEL DAT NA ..15 MINUTEN DE TEST ONGELDIG IS!....mar waarom staat er dan in hemelsnaam een tweede streep! Kan iemand mij dit uitleggen! gr. DELAYRA
TJA..denk het ook maar na hoeveel minutenis het echt betrouwbaar hoeveeltijd moet je het streepje geven?..er staat drie minuten maar ja als er twee minuten later wel wat staat dan? Sorry als ik panisch over kom!?...maar heb 2 maanden geleden een eug gehad dus..ik ben voor elk wissewasje panisch! gr
bij de bijsluiter van de test staat precies welke tijd je test betrouwbaar is. ik heb getest met een kruidvattest en die moet je binnen 10 minuten aflezen. Kan heel goed zijn dat elke test verschillend is. succes!
ik heb een test gedaan van ene huismerk (gekocht bij super de boer, kon me niet meer inhouden haha) enj die gaf na een halkf uu positief, ik weet dat je hem na 10 minuten niet af mag lezen, maarv de lijn is even dik als de controlelijn en roze, dus niet wittig en ingedroogd lijkt mij...... ooohhh, waarom heb ik niet meer geduld ?
En wat denk je nu ? Ben je zwanger of niet?...hoever ben je overtijd? Ja, ik ben ook zenuwachtig!...ik weet het ook niet meer!
Ik had er een van de DA Drogist gekocht, en binnen 3 minuten kon je het resultaat aflezen. Langer dan die tijd is ie niet meer 'geldig'
Hoi Delayra, Dit topic heb je ook bij de verloskundige gestart. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik dicht. Elvira