Dag mensen, Ik had een vraagje. Ik heb gisteren een test gedaan en er was een heel licht streepje!...dit was niet met mijn ochtend urine maar wel in de ochtend. Deze test was van de aphotheek. Later heb ik weer een test gekocht en deze geprobeer(predictor) en die gaf geen licht streepje! Ik begrijp er echt niks van! Ik moet het echter wel weten of ik zwanger ben want ik ben een 9 april behandeld voor een eug! Ik moet ook pas de 10de ong worden! Kan iemand mij antwoord gefen op mijn vraag? Ik moet er wel bij zeggen dat de streep pas na 10 minuten te voorschijn kwam! Gr. een zenuwachtige misschien zwangere
Als het goed is staat er in de bijsluiter van de test na hoeveel min je de test moet aflezen en na hoeveel min hij niet meer afgelezen mag worden. Meestal is dat na 10 min. Als bij jou dan die 2de streep pas kwam na die 10 min dan mag je het niet zien als een geldige test.
Dus ik ben waarschijnlijk niet zwanger ! Nou in ieder geval bedankt voor je reactie! ik probeer het morgen nog een keer ! En dan even kijken wat er dan komt te staan!
De predictor is geen gevoelige test, de gewone van de kruidvat zijn meestal de gevoelige testen, probeer het morgen ochtend daar nog is mee! Wens je sterkte!
Ik denk dat je wel zwanger bent! Die testen van Predictor zijn echt slecht! Mijn eerste test (Matcare)was ook een heel licht streepje. Toen heb ik mezelf helemaal gek zitten maken. Heb ik een test van Predictor gekocht die was negatief. Toen heb ik een test van DA eigen merk gekocht, die was positief! Een licht streepje betekent dat je zwanger bent! Doe anders nog een test (GEEN predictor, gewoon huismerk) Alvast gefeliciteerd! X Miez
Stiekum hoop ik echt dat ik het ben! De vorige keer was ik 7 weken zwanger! Maar zat het hellaas in mijn eilijder. Eilijder moest verwijderd worden. Dus ik hoop dat het nu wel lukt!...weet alleen niet of het zo slim is om nu al een test te doen ik ben tenslotte pas over een week ong?....maar zal er zeker een halen. Bedankt
Je zou denken dat predictor een goeie merk is! aangezien hij duurder is dan de rest! wat een oplichterij zeg! Zal ik zeker doen! Je hoort het wel zodra ik de uitslag heb! gr.
@delayra: Sorry dat ik Miez moet tegenspreken, maar een streep is een streep geld alleen als dit volgens de regels van de test gaat. Dus kijk eerst maar eens in de bijsluiter binnen hoeveel minuten je deze moet bekijken. Tevens is de maximale testdag 6 dagen voor je NOD met bijvoorbeeld de Matcare Ultra. Niet iedere test kan het HCGhormoon zo vroeg detecteren. Bij mij kwam er ook een heeeeeeeel licht en vaag streepje en dit was ook 6 dagen voor mijn NOD maar wel met een Matcare ultra en binnen 3 minuten. Ik wil je niet ontmoedigen, maar ook zeker niet hoopvol maken terwijl je zelf zegt dat je pas na 10 minuten een streepje zag. Mijn tip aan jou: Maak jezelf niet gek en probeer overmorgen een gevoeligere test. Je HCG verdubbelt per 2 dagen. Ik hoop dat je er wat aan hebt en ga wel voor je duimen Liefs Vaam
Geeft niks al het advies is welkom! Nou dan halen we ook een matcare! hahaha waaar haal ik die! Dan heb ik ze bijna allemaal gehad. Ik weet wel dat het te vroeg is om te testen...maar ik wil zo graag! !...is het net zo dan kan ik wel weer verder proberen..maar ja liever nu dan straks! Vertel maar waar ik het moet halen dan halen we die ook! ...deze maand was tenslotte de maand van de vakantiegeld...dus kan er een boel halen hahahh! Gr.
@delayra: gelukkig zijn ze niet zo heel duur hor . Ze zijn volgens mij alleen via het internet te bestellen (ik heb er ook al heeeeeeeel veel gebruikt hihi) op www . matcare . nl Volgens mij was het: voor 4 uur bestellen en volgende dag in huis, dus ben bang dat je voor vandaag net te laat bent. Ga maar gauw kijken. Ik hoop op een duidelijk streepje voor je. Liefs Vaam
ik zal snel kijken!.....ik moet wel zeggen als het vrijdag weer negatief aangeeft leg ik me er wel bij neer hoor!... anders maak ik mezelf en mijn partner helemaal gek! Dan lukt het niet meer vanwege de stress! haha
Dat is wijze praat ! Maar zo snel ga je vast niet de stress in hor. Laat je het weten als je meer weet? Succes! liefs Vaam
Hi, Inderdaad zijn de gewone kruidvat testen het gevoeligst en die van predictor heeft meer hcg nodig. Ik had met predictor negatief en kruidvat positief. groetjes!
Je zou inderdaad zo maar zwanger kunnen zijn. Mijn eerste kruidvattest gaf zo'n licht streepje dat ik dacht dat ik het me had verbeeld. De volgende dag een predictor test....en helemaal niets! Had er geen idee van dat die predictor testen niet zo gevoelig zijn dus dacht dat ik niet zwanger was. Na een paar weken toch maar weer een test gedaan, nu van de etos en ik bleek toch zwanger! Zo zie je maar, het kan wel.
heb 6 dagen voor nod getest met de gevoelige test van etos, die kan je doen 10 dagen na gemeenschap rond de eisrong. dus vanaf de dag te tellen dat je bevrucht kan zijn. ik wist goed wanneer dit was want heb ovulatie testen gedaan. zag geen streepje op de test , ging een halfuur nadien nog eens terug kijken en zag een heeeeeeeeeeeel licht streepje, toen eentje gedaan van predictor, een nog licher streepje ook pas na een uur. de dag erna weer etos test gedaan , een zelfde streepje ook pas na een ruime tijd! nog 2 testen van da gedaan, ook pas na ruime tijd een heel licht streepje, dag erna clear bleu digitaal gehaald 3 keer getest, alle 3 de dagen kwam er zwanger op. weet dit allemaal nog omdat ik de testen heb bijgehouden en de datums er heb opgezet. ik vind de cb digitaal ook heel gevoelig , en zou gewoon die in huis halen en even proberen. veel succes en hou ons op de hoogte
Jeetje wat verwarrend zeg!... Nou ik heb inmiddels een andere test gedaan en die zei keihard nee!... Dus op naar de volgende eisprong! !
Hallo, dankjewel voor je advies!...ik heb een matcare binnen gekregen en die zei keihard NEEEEE!...DUS OP NAAR DE VOLGENDE KEER! Gr.
hahahah...een helleboel gehaald dus! wat verwarrend zeg! Nou ik heb de matcare binnen gehaald en die zei nee! dus ik heb dit keer weer dikke pech! op naar de volgende keer! gr.