Waarom is er zo weinig info over een miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door MijnMiskraam, 5 nov 2020.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke informatie mis jij over een miskraam online?

  1. Echte verhalen

    33,3%
  2. Wat kan je verwachten

    91,7%
  3. Tips

    33,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. AliceBlue

    AliceBlue Actief lid

    13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    #21 AliceBlue, 19 nov 2020
    Laatst bewerkt: 19 nov 2020
    Hoi lieverding ik heb ook echt spijt dat ik geen foto's heb gemaakt en misschien zelfs een crematie maar ik was pas 12 weken en had echt geen idee hoe het kindje eruit zou zien en ik was in paniek. Er werd bij mij ook bijzonder weinig verteld,alleen zo een stomme folder waar ik niets mee kan. Ik zou het nu in het ziekenhuis laten komen,volgens mij doen ze dat tegenwoordig ook. Maar ik vertel het liever tegen niemand want ik heb een chronische ziekte met meer kans op miskramen en daar was ik doodsbang voor en iemand die ik goed kende uit mijn man's familie was haar baby verloren met 30 weken,een half jaar vantevoren dus ik moest niet zeuren. Ze hadden een mega grote crematie met heel veel mensen enzo dus ik had zelf ook zoiets van het stelde bij mij niets voor en ik heb een operatie gehad en een heel IUI en IVF pakket en nog in Düsseldorf en bij haar werd meteen doorgegaan naar Ivf en altijd meteen raak na terugplaatsing. Sorry ik klink stikjaloers want wij probeerden al sinds 2008 en zij zat na een jaar wachten al te grienen op de bank. (Was in 2012)

    Trouwens ik ben nooit meer zwanger geworden ondanks dat mensen altijd zeggen dat je weet dat je nu zwanger kan worden.
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.695
    14.045
    113
    Die bij 15 ging hier niet in de koude kleren zitten anders (ging ook wel een periode aan vooraf), de 7+1 erna koekie.

    Nu vermoedelijk weer een op komst, althans ik hou er maar rekening mee dat t startsignaal is afgegeven. Euh, we zien t wel.

    Untill the fat lady sings we're still in the game I guess. Nobody knows the road ahead.
     
  3. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.713
    6.983
    113
    Vrouw
    Ik wou het niet zeggen maar idd...
     
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Jeeeetje wat een nare opmerkingen plaats jij. Oa dikgedrukte. Zo’n cliché rotopmerking na een miskraam. Ik kreeg dit ook te horen na mn bbz. Serieus? Tussen zwanger worden en gezond zwanger blijven zit wel degelijk een wereld van verschil.

    Iemand die meerdere miskramen heeft gehad heeft hier toch geen reet aan? ‘Leuk! Ik kan zwanger worden’. Maar ondertussen nog met lege armen staan. En jij maar zeggen: jaaa maar je kan iig zwanger worden. Man man man. Empathie ten top hier. Maar ik mag niet zeuren toch? Mn bbz was immers met nog maar 6 weken.
     

Deel Deze Pagina