Kruidvat webwinkel

Discussie in 'De lounge' gestart door hannez91, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Sinds gisteren ontdekt dat je nu alles van Kruidvat online kunt bestellen. :D
    Dus geen vervelende kinderwagen perikelen daar in de overvolle gangpaden. Nee, gewoon lekker vanuit je luie stoel je luiers, billendoekjes, wc papier en weet-ik-veel-wat-nog-meer bestellen. En ja, daar heb ik graag die €4 verzendkosten voor over :p

Dit wilde ik even met jullie delen :D

2. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Wereld uitvinding hahaha. Thanks voor het delen!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

maar vast niet de pampers aanbiedingen als ze bijv 40-50% korting hebben??!

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik ga snel kijken. Ze hebben echt leuke dingen maar het is me de frustraties en irritaties niet waard om te gaan. Zou je ook bijv nieuw speelgoed uit de weekfolder kunnen bestellen? Das dan vast nog sneller op dan wanneer je naar de winkel gaat.

5. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Oh my die webshop bestaat al heeeeeel lang. Ze verkopen niet het hele assortiment. Ook niet alle aanbiedingen. Zo heb ik deze week speelgoed gekocht in de winkel, 3 dingen. 2 stonden niet op de webshop en 1 was uitverkocht.

6. hannez91

hannez91 Lid

23 mrt 2012
    93
    0
    0
    NULL
    Schoondijke
    Ik weet dat de webshop al heeeeeeeel lang bestaat ;) maar in de folder en op hun site staat sinds kort dat je alles kunt bestellen. Acties weet ik niet.

7. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Bestel al bijna drie jaar luiers en doekjes :p

Edit: oh gaat erom dat je alles kunt bestellen nu, sorry :)

8. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    ik heb er toevallig van de week voor het eerst geshopt. boedig doekjes en allemaal bambino sokken! die hebben ze normaal nooit meer in de winkel.

9. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Tegenwoordig kan je alles bestellen, dus ook acties. Ook speelgoed en grote dingen (buggy's, bedjes, etc)

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.795
    113
    Werd ook wel tijd...

Het was natuurlijk wel wat ouderwets om het niet te doen

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Werd tijden dat ze het up gingen daten......

Trouwens voor de fervente testers de zwangerschap testen zijn ook voortaan online te bestellen. Geen vragen meer aan de kassa met de buuf achter je in de rij. Heeft u nog vragen over dit product, doos achter kassa houd test onhoog..... haha

12. Nou, ik was er blij mee hoor, toen van de zomer het zwembad én de pomp kapot gingen. Met die bloedhitte had ik het echt niet getrokken om de stad in te gaan.. De volgende dag bracht de bezorger ons nieuwe Kruidvat-zwembad met elektrische pomp. :D

Deel Deze Pagina