Jullie mening graag.

Discussie in 'De lounge' gestart door Aloe, 12 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik zag het andere topic over zwemles en toevallig hebben wij net een brief binnengekregen van de zwemles.

Hier is het normaal gesproken elke week 1 uur zwemmen voor €40,00 per maand. Er zitten dan 15 kinderen in een klas.

Nu kregen we een brief dat ze per 1 januari de lessen naar 3 kwartier gaan zetten waardoor ze de groepen iets kleiner kunnen maken. Een groep heeft dan 12 kinderen en dan hebben ze meer aandacht voor elk kind zeggen ze.

De prijs blijft echter wel gelijk. Een kwartier lijkt weinig maar per 4 weken is dit dus wel een uur minder les.

Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Zelfde blijven betalen maar een uur minder les.

Zeur ik nu?

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee ik vind je niet zeuren, Ik vind het inderdaad erg vreemd dat ze de lessen verkorten, maar de prijzen hetzelfde laten.. Wordt wel prijzig zo, want waarschijnlijk hebben de kinderen wel meer lessen nodig nu..

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vind ook niet dat je zeurt. Kwartier vind ik best wat per les. En dan zijn er dus maar 3 kinderen minder. Als ze nou bijvoorbeeld de helft minder kinderen in de groep deden dan zou ik het nog begrijpen dat ze meer aandacht konden geven zodat er een kwartier afkon.
    Vind dat ze niet dezelfde prijs moeten aanhouden voor een kwartier minder.

4. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ik ben het met je eens. Het klinkt eerder als een bezuinigingsmaatregeling. Inderdaad voornamelijk omdat het verschil tussen 15 en 12 me nu niet meteen voorkomt als een enorme vooruitgang.

5. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    15 kinderen? Dat vind ik veel. Hier bestaat de groep uit zo'n 6 kinderen en betaal ik voor 1 uur 8,00 dus 32,00 per maand. Zelfs het nieuwe zwemvest zit erbij in. Het eerste kwartier spelen overlapt wel met de vorige les maar dat is qua drukte zeer goed te doen.

Maar goed, je kunt klagen en mopperen maar verander je daar iets mee? Zijn er nog meer zwembaden in de buurt, misschien moet je daar eens gaan kijken?

6. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik vind het ook amper een verschil uitmaken 12 of 15 kids.
    Ze kunnen volgens mij zo gewoon nog een les volgooien en weer meer kids aannemen.

Ik heb gewoon beetje het gevoel dat we genaaid worden hierzo maar ik dacht misschien zeur ik gewoon.

7. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Vindt het belachelijk, zeker met dat excuus. Wj hadden altijd klasjes van max 8.

8. Aloe

Aloe Niet meer actief

Geen idee of klagen helpt.
    Ik ga het toch wel doen denk.
    Ik vind 32 euro ook een mooi bedrag.

Deel Deze Pagina