Hoi meiden, Zijn er meiden die de multi vitamine "zwanger worden" van de Etos slikken? Ik heb een tijd (lees 10 maanden) gravitamon geslikt, maar ik werd er telkens misselijk van. Nu ben ik sinds 2 weken aan deze pillen hihihihi. Maar goed mijn vraag is eigenlijk, hoe is jullie ontlasting? Hele vieze vraag sorry daarvoor, maar ik heb geen dag vaste ontlasting meer gehad sinds ik ze slik.
Hoi Natas, Ik slik ze nu een half jaar en heb eigenlijk nergens last van Ik kan je niet verder helpen dus Liefs An
Ik slik nu ook de multi zwanger zijn van Etos. Blegh wat een ondingen. Ik had eerst de gravitamon en die vond ik veel beter te pruimen. Mijn ontlasting is normaal (tot nu toe want ik slik deze pas 2 weken). Oeps ik zie nu dat het gaat om de zwanger worden van Etos en niet de zwanger zijn. Sorry dan heb ik geen ervaring.
Hoi Natas ...ben je misschien allergies voor 1 van de bestanddelen , die in beiden vit. zitten ? dat zou ook nog kunnen tuurlijk
Ja,ik heb al gezocht naar de bestandsdelen.. maar kan niet echt wat vinden. Ach, ik heb geen buikpijn en het gaat ook geen 10 keer per dag, maar het is niet vast. Ik weet het niet, vaag hoor hihihihi Word ik niet misselijk heb ik dit weer hihihi
Ik slik Fem Natal van Davitamon en ik heb nergens last van. Maar dit kan per persoon verschillen natuurlijk. Groetjes, Butterfly
Ik slik ze van de Hema ze zijn niet duur. En er zit genoeg Selenium, zink en magnesium in. ook genoeg vit B 6 en 12 En er zit ook foliumzuur in. Niet genoeg hoor, dus ik slik gewoon dat er nog bij. Bij het Kruidvat is de foliumzuur het goedkoopst en bij de hema de mulitvit. Ik ben ben blijf toch een nederlander
ik slik ook de fem natal van davitamon en ik ben daar erg tevreden over. daarvoor gewoon een potje foliumzuur gekocht en daar had ik ook geen problemen mee. gr tascha
vanalles hihihi er zit een verhoogde dosis vitamine E in.. allerlei dingen om je cellen beter te maken enzenz. ook foliumzuur.. verder geen meiden die het slikken? (ben niet echt op zoek naar wat anders dus hoef geen andere merken te horen )
Ik slik ze ook, die van Etos. Mijn ontlasting is niet veranderd sinds ik ze gebruik (nu een maand of vier, vijf), maar ik heb één keer meegemaakt dat ik zo'n capsule niet weg kreeg. Hij bleef dus bovenin mijn slokdarm hangen (ongevaarlijk, maar het voelt heel irritant) en die capsule loste natuurlijk gewoon op. Op een bepaald moment was er kennelijk een gat in gekomen, want toen ik hoestte kwam er poeder uit mijn mond. Heel bizar! Het duurde even voordat ik besefte dat het uit mijn vitaminecapsule kwam. Twee weken lijkt me overigens nogal kort om gelijk die capsules maar de schuld te geven van je minder vaste ontlasting. Je zou bijvoorbeeld ook een licht buikgriepje kunnen hebben. Als het aanhoudt zou je eens kunnen testen of het beter gaat wanneer je weer stopt met die pillen. Zo ja, dan weet je dat deze niet het meest geschikt voor je zijn. Succes!
Ja ik kijk het wel aan.... Maar 2 weken lang een buikgriep? lijkt me toch wat lang? Ik had het gister ook dat hij bleef hangen.. naar gevoel.. op een gegeven moment is hij dan wel weg.. maar lekker is anders.
Ik slik Fem Natal van Davitamon en ik had ergens gelezen dat het niet werd geadviseerd andere vitamine pillen te slikken als je Foliumzuur slikte?. Heeft iemand daar ervaring mee?. Weet iemand hoeveel foliumzuur geadviseerd wordt te slikken per dag?.