Waarom is het toch...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door SandraK, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Ik ken dat maar al te goed Lilly dat gevoel er echt nog niet aan toe te zijn. Geen nestelgedrag.

Toch heb ik altijd gezegt dat als ik de juiste vent tegenkom het niet lang zal duren. Ik wil er zijn voor mijn kind zoals mijn moeder ons ook heeft opgevoed. Ik weet dat dat financieel een behoorlijk iets is en veel gezinnen niet kunnen. Toch heb ik daar altijd aan vastgehouden.

Nu met mijn huidige vriend komt dat idd uit we merkte al vrij snel op een lijn te liggen daarin. Toch zal het niet makkelijk worden als het zover is. Heb altijd 50 uur gewerkt per week en ook nog 2 paarden en een hond. EN dan ook nog een ander land maar merk nu dat ik er aan toe ben rust en andere dingen. Je wordt er wel ongeduldig van vooral nu ik mijn vriend 1x in de 3/4 maanden zie hoop je ookd at hij precies in die periode komt en het ook gaat werken.

Mijn hormonen zijnop hol geslagen sinds ik ben gestopt met de pil. Echt raar het het niet verwacht van mijzelf. Zie je maar hoe een mens kan veranderen.

Deel Deze Pagina