Waarom is het zo moeilijk om een oppas te vinden?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik krijg verschillende bedragen per keer.

Het ligt er aan of ik ze "meteen" in bed mag doen. Of dat er nog een heel speeluur bij komt, en volgens mij krijg ik ook nog een nachttarief haha. Ik heb zelf dus echt geen flauw idee wat ik krijg per uur. Volgens mij zo rond de 5/6 euro per uur. En dat vind ik ook een normaal bedrag hoor. Want een student van mijn leeftijd krijgt dat misschien bruto in de albertheijn.

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik vind wel dat als de kerst of vakantie eraan komt de oppas wel iets mag krijgen een klein cadeautje als bedankje of iets extra's..ik kreeg dat altijd toen ik ergens deed poetsen en ik vond dat zo lief!

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ ikdus doe je ook s'nachts oppassen dan?

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

misschien voelde ze zich gekwetst? ik wil best voor vrienden oppassen. geen punt, maar ik hoef er niets voor te hebben.:) (en ik kan het soms best gebruiken hoor8))

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Nee, maar het komt wel eens voor dat ze "pas" één uur thuis zijn.

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee maar ze vroeg wel om 100 euro te lenen. dus ik had zoiets je kan het ook zo verdienen dan help jij mij en ik jou:)

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    http://www.oudermatch.nl/ misschien kun je hier eens kijken? Vrij nieuwe site nog hoor...

Verder zou ik persoonlijk niet in de advertentie nog zetten dat het om een huilbaby gaat. Natuurlijk is het belangrijk dat je eerlijk bent. Maar misschien als je mensen ontmoet en je geeft het aan -en vooral ook hoe het nu gaat, dat ze dan een stuk positiever er in staan. Terwijl het ze, zo op 'papier' nogal afschrikt.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik kijk er straks even nar we gaan nu even gezellig met z'n twee filmpie kijken! tot straks:)

9. Writer

Writer Niet meer actief

wat je ook kunt doen , even op site van je buurt kijken
    meestal hebben elke wijk een eigen site , misschien dat daar iets kunt vinden

oppas is moelijk te vinden , als ouders hebben je ook bepaalde voorwaarde he , een rustige persoon ,geen kleine meisjes , iemand die te vertrouwen is , dus ja ik ken dat probleem wel ,ik heb nooit vreemde oppasser gehad ,gelukkig nog niet zo nodig geweest , anders doet een van vriendinnen wel ,maar ja een vaste oppas is ook wel mooi ,
    mij buurf vroeg mij op babyfoon op te passen , maar mij leekt het niks ,want ik heb zelf 2 kinderen en als die van haar via babyfoon hoor moest ik naar haar kind , en dacht stel zelfd tijd een van mij kinderen wakker ,huilen ofzo ,nee liever niet en vond idee zelf ook niet zo super , kind allen thuis
    maar ja somige mensen zijn wel makkelijk en als je hele lieve buurf hebt die af en toe gaat kijken misschien een optie

moeilijk hoor , succec

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hihi nee bijna iedereen hier heeft 3 kinderen in we wijk dus die ga ik niet lastig vallen hihi:D vruchtbare buurt

Deel Deze Pagina