Ik zit hier op de bank te dagdromen over mijn kleine mannetje die lief in zijn bedje ligt te slapen. mijnkleintje is de leukste omdat: hij onwijs veel lacht, het heerlijk vindt om bij anderen te zitten en hen aandachtig te bekijken, hij een eigen willetje heeft en duidelijk aangeeft als ie wat wil, hij onwijs knap is en alle kleertjes hem zo superlief staan, hij qua uiterlijk op mijn vriend lijkt <3, hij superzoet is bij het consultatiebureau en de dokter en omdat hij in zijn kinderwagen lekker slaapt, zodat ik gerust kan shoppen of lunchen buiten de deur. We zijn zo gelukkig met hem! Waarom is jullie baby de allerleukste?
Mijn kleintje is de leukste omdat: Ze echt een mengelmoesje van ons is. Ons liefdesbaby'tje. Eigenlijk moet ik zeggen dreumes haha. Ze is hartstikke lief, ondernemend, vasthoudend, dapper, slim en uiteraard de mooiste in onze ogen.
Simpel, omdat hij onze dreumes is! Verder is hij ontzettend lief, kan al heel goed klimmen, pakt je hand om je mee te nemen zodat je iets voor hem kunt doen, haalt alle zakdoekjes uit het pakje om dan met het lege zakje te zwaaien en 'op op' te zeggen, als hij zijn eten erg lekker vindt maakt hij tijdens het eten alleen maar 'jummm jummm' geluiden, Hij super lief kan lachen, hij de beste knuffels en kusjes kan geven, enz enz
Het bijzondere gevoel dat over me heen spoelt als ik in zijn ogen kijk maakt hem het mooiste, liefste wonder dat ons is overkomen.
Moet ik die 37 834 punten hier allemaal opnoemen? of tja,...het waren er nog meer maar mijn geheugen kon het niet meer bijhouden. Hier enkele dingetjes Omdat hij zo sterk is! Moeilijke start gehad maar hij was zo sterk! Een volwassene had heel anders gepiept en hij vond alles goed en bleef altijd lekker relax Geen idee of het iets positiefs is want hij liet mijn hart bijna exploderen toen hij geboren was. Exploderen van alle liefde wat er bestaat en dat x100 Hij is best wel heel erg gemakkelijk dus dat is ook een reden maar hoe gemakkelijk ook, bij het kleinste kuchje maakt een mama zich toch zorgen en ook al had hij een heel ander karakter, dan zou ik even veel van hem houden Kleine puntjes die heel veel betekenen De manier hoe hij "ja" zegt. Dat is gewoon mega schattig. De "neen" van hem is ook altijd heel schattig. Hij doet dat altijd heel erg grappig met een heel zacht stemmetje en dan ja of nee knikken met dat hoofdje erbij Hoe hij drinkt, ook gewoon zo schattig Hoe hij lacht, naar dingen wijst, hoe hij mama en papa zegt Hoe hij kusjes geeft. Dit doet hij nog niet lang en als ik nu om een kusje vraag houdt hij even zijn mondje/gezicht tegenmijn gezicht aan. Geen nat gekwijl maar gewoon tegen mij aanhouden haha. Vind dat ook zo grappig
Omdat het echt een enorme lachebek is. Bijna 6 maandjes oud en hij is heerlijk zoet tevreden en rustig! Hij slaapt goed wordt kletsend wakker en huilt zelden. Daarnaast word ik gewoon enorm gelukkig van hoe verliefd hij naar me kijkt
Haha makkelijk.. omdat: - Ze heel ondeugend is. - Ze je, wanneer je van haar kamertje naar beneden loop, wel 10 kusjes geeft onderweg. - Ze hele dag handkusjes geeft. - Ze, wanneer ze muziek hoort gaat bouncen. - Ze helemaal in de ban is van Sesamstraat, wanneer ze het muziekje nog maar hoort ze stokstijf stil zit en naar de tv staart tot dat Sesamstraat afgelopen is. Kan wel bezig blijven haha.
Omdat alle moeders ongelijk hebben en die van jij echt! De leukste is 1 van de dingen die ik heel schattig vind is als papa met haar op de arm gaat dansen dat ze dan 1 armpje uitstrekt en mama, mama roept en ik dan mee moet dansen en ze me echt vast grijpt haha
Omdat... Alles wat hij doet mijn hart laat smelten 😍. En sinds een weekje komt hij uit zichzelf naar mij toe om te knuffelen en hij geeft ook zelf kusjes aan mij, zo'n lekkere natte lebber . En ja... Verder gewoon omdat hij mijn kind is!
Omdat hij naar iedereen lacht en zelfs als iemand chagerijnig terugkijkt blijft hij net zo lang aandacht vragen en lachen en roepen tot die persoon naar hem teruglacht
Mijn kleine man is de allerleukste en liefste omdat hij altijd vrolijk is, heerlijk slaapt, heel erg makkelijk is en een onwijze knappert is.
- Omdat als ik hem uit bed kom halen gelijk begint te lachen en begint te.spartelen met zijn beentjes. Dat hij heerlijk brabbelt s'ochtenda vroeg tot avond laat. Dat als hij bij papa ligt mij nog steeds in de gaten houd. Dat hij doet mopperen als hij zijn handje niet te pakken krijgt Dat hij helemaal blij word van het muziekje in de box. Ik ben gewoon helemaal verliefd op dat heerlijk koppie met zijn wijze ogen
Omdat hij van ons is, - Altijd vrolijk is, graag de clown uit hangt, een charmeur is, lief, knap en op mij lijkt en zo kan ik nog wel even door gaan. Je eigen kindje is gewoon altijd fantastisch
Omdat ze sinds een weekje boeken, kranten en magazines doorbladert op zoek naar afbeeldingen van dieren, en als ze er een ziet slaakt ze een gilletje en die geeft ze dan neusjes (=kusjes). Zo lief!