Wij willen ons zoontje gaan inbakeren omdat hij zichzelf wakker houdt met zijn armpjes.. Wordt ook snel wakker als hij slaapt. Nu is hij wel erg sterk en 1.5 week geleden 5140g en 58cm. Is nu bijna 6 weken oud Wat kunnen we t beste nemen? Pacco of swaddle me? Het scheelt veel in prijs maar heb gelezen dat sterke baby's zich uit de swaddle me kunnen wurmen?
Wij hebben de pacco gebruikt, dat is de strakste doek. Als ik eerlijk ben, zou ik eerst voor de swaddle me gaan. Proberen en als hij dan toch te sterk is overgaan op de pacco. Je kunt de pacco's ook goed tweedehands kopen via Marktplaats. Zijn kwalitatief erg goede doeken, ik vond ze praktisch onverslijtbaar en heb ze toen weer via mp verkocht.
Bedankt voor de reacties. Heb net n swaddle me gekocht. Ben benieuwd. Mocht dit niet strak genoeg zijn kan ik over op de pacco. Deden jullie bij ieder slaapje inbakeren? Vind t ng n beetje lastig om er ritme in te krijgen.. Vooral omdat hij steeds zo kort sliep.
Ja dat dacht uk al hihi Alleen t is soms zo lastig. Net werd hij wakker (half uur geslapen) na n kwartier was t tijd voor z'n fles. Nu hou ik hem omhoog na de fles, is meneer al weer vertrokken. Heeft nu dus niet die doek om Omdat hij ook vaak zijn luier vol poept tijdens de fles en dan wordt hij dus wakker door t verschonen. Volg je t nog? Kan er totaal nog geen structuur in krijgen.
Onze dochter had dit ook heel erg ik probeerde toch regelmaat aan te brengen dat deed ik door haar na max. 1,5uur wakker (of bij slaapsignalen) op bed te leggen (wakker). Uiteindelijk kreeg ik er zo wat meer structuur in en sliep zij steeds wat langer.. van 45min naar 1,5 uur.
Nou toen hij gaapte, doek omgedaan en in de kinderwagen gelegd (kregen kraambezoek, gelukkig 1 vd laatste keren) Maar hij heeft 2 uur geslapen!!! Ben benieuwd hoe t vannacht gaat. Hij hield zich vooral snachts lang wakker
Wij hadden de Pacco. Onze dochter probeerde zich ook wel eens eruit te wurmen maar ze kwam niet uit de Pacco. Swaddle me ken ik niet