Goedkopere merken... Ik kan er zo even niet een paar noemen, maar bij de WE hebben ze ook merkkleding voor kids en die prijzen vallen heel erg mee, vind ik. En Pomp de Lux valt volgens mij ook wel mee. Ik vind het in elk geval meer de prijs waard dan Lief! (en ja, dat heeft ook met smaak te maken ) Verder, wat ik hierboven lees, dat is niet mijn ervaring. Over bebe-jou artikelen, maar dan met Lief! opdruk erop: Paar euro erbij. Ook met bordjes, bekers en bestek, ligt naast exact hetzelfde spul, maar dan met een andere tekening erop: Paar euro duurder. Geldt voor alle dingen van Lief! die ik tot nu toe tegen ben gekomen. Wat hierboven ook is gezegd: Die simpele dingen met 'Lief!', 'Stoer!', etc dat was in het begin leuk, maar ben ik ook uit uitgekeken. Ik heb ook wel wat verder gekeken, maar voor jongetjes vond ik er niet veel bijzonders bijzitten. Heb ik trouwens ook gehad bij Imps & Elfs. Dat was misschien dat seizoen, maar ik vond het echt saaie kleertjes! Erg kleurloos, zonder opdrukken of zo... Maar wat ik verder ook lees, die acties en kortingen enzo, dat maakt het misschien wel weer de moeite waard. Nu alleen nog iets tegenkomen waarvan ik denk: Ja, dat ziet er leuk uit! Bedankt voor alle reacties, ook degenen die het niet met me eens zijn
Ik vind Lief! ook duur hoor. Althans voor wat je er voor krijgt. Ik vind het namelijk helemaal niet bijzonder. Maar je betaald voor het merk. Ik betaal ongeveer hetzelfde voor Noppies enz, maar dat vind ik dan veel leuker. En het geld dus ook meer waard.
Ik ben wel een Lief! fan!! Verkoop het op marktplaats weer goed en heb dan uiteindelijk de 'bakkaboe' prijs ervoor betaald !
Ik heb heel veel Noppies (zeg 75% van mijn dochters kledingkast, heerlijk merk!) en redelijk wat Lief! maar de kwaliteit van Lief! is beter vind ik persoonlijk.... De lichte en hele donkere kleding (vnl lichtroze en donker paars) van Noppies zijn na 1 keer wassen al duidelijk ''gebruikt'' (oogt pillig). Dat kan ik van Lief! niet zeggen. Ik heb nog niets verwassen...
Hey, Ik vind de spulletjes van Lief! die ik tegenkom vaak overpriced... Maar ik ben er dan ook dol op om goedkope alternatieven te zoeken. =) Mijn dochtertje draagt veel C&A, af en toe H&M en wat Prenatal. Die eerste 2 zijn vaak goed te doen, Prenatal kan ook een beetje duur zijn. Maar als ik iets geweldigs van Lief! zou tegenkomen zou ik het hebben gekocht hoor. Maar ik maak er geen gewoonte van.
ik zou niet weten waarom babyspullen zoveel zouden moeten kosten :s ik geef geen 17euro aan een shirtje dat mijn klein ventje mss 2weken aankan ik heb mezelf helemaal laten gaan bij zeeman h&m hema babydump ,en heb een paar duurdere dingen van bij baby2000 en premaman hij is op 2weken tijd 3cm gegroeid en 500gr aangekomen ,dus uit de kleinste spullen is hij al bijna uit ,zou zonde zijn dan voor zoveel geld spullen gekocht te hebben
Ik vind Lief! echt heel leuk, maar ook niet alles hoor. Sommige dingen zijn idd erg simpel, die koop ik ook niet. Ik koop liever een joggingbroekje bij Hema voor 6,95 dan van Lief! voor 25,= Maar in de uitverkoop bij een echte Lief! winkel kun je echt scoren! Dan gaat er zo 75% af. En ze hebben vaak acties. Nu ook weer twee goodiebags gekregen bij besteding van 60 euro. En ik vind de kamertjesaankleding zó leuk! Twans kamertje is ook erg stoer
Ik vind de kleding van Lief! in vergelijking met andere merken ook niet extreem duur. Wel vaak veel van hetzelfde, maar dat is met zoveel andere merken ook zo. De kamer'aankleding' vind ik behoorlijk aan de prijs, maar ook daarbij geldt dat dat bij andere merken ook zo is (bv. Pip). Heb daar dus zelf de basisdingen van genomen en dat aangevuld met bijpassende merkloze dingen en zelfgemaakte dingen. Gaat ook prima. Vind de kwaliteit van Lief! kleding inderdaad vaak een stuk beter dan bv. Noppies. Noppies pilt hier ook heel snel en ziet er inderdaad snel verwassen uit, Lief! totaal niet.
Hier precies anders om... Vooral shirtjes en truitjes worden hier heel erg kort en breed. Heb ik met andere merken gelukkig geen last van. Bij de eerste vond ik Lief! nog leuk, maar ik zie te weinig verandering. Blijft allemaal hetzelfde, geldt ook voor Z8 (en dan de jongens, meisjes weet ik niet).
Ik vind lief! ook duur en geen drol aan. Voor jongens heb ik het dan over, want spul voor meisjes kijk ik niet naar. Mijn zoontje heeft wel kleertjes van Noppies, hugo boss en armani, maar ook net zo goed h&m, hema, zeeman en wibra. Zo heb ik laatst een super leuk overhemd gekocht voor hem voor maar 7,- Ik snap sowieso dat hele Lief! en Stoer! gebeuren niet....vind het om eerlijk te zijn een beetje suf, maar dat is persoonlijke smaak
Kleren van lief koop ik heel soms wel eens in de uitverkoop. Ik vind er wel leuke dingen tussen zitten. Die shirtjes waar stoer en lief opstaat, ja die zijn saai, maar er zitten ook vaker hele leuke dingen bij. Zo zag ik laatst een super stoer vestje, maar dat kostte 60 euro, dat gaat me dan toch te ver. Ik heb voor mijn zoontje heel veel van just small. Erg leuk en de prijs vind ik reuze meevallen.
Waarom zijn H&M, Zeeman etc. geen merken? Omdat ze niet duur genoeg zijn? Dat vind ik nou zo'n grote onzin. Er staat bij de kleding van de Hema toch echt het Hema logo in de nek, dus het is wel degelijk een merk En dat geldt ook voor de H&M. Wie bepaalt nu eigenlijk wat een merk is? Bepaalt de prijs dat? Of het 'referentiekader' van de betreffende persoon. Voor mij zijn het allemaal merken, alleen is het ene een goedkoop merk en de ander een dure. Overigens vind ik de Hema kleding kwalitatief erg goed, gaat lang mee en krimpt niet zo achterlijk als sommige dure merkjes.
Heme zeeman enz. Zij. Winkelketen en dus de naam van een winkel . Geen merk dus. Z8, lief, Vingino Hugo boss noem maar op dat zijn merken worden verkocht in de winkelketen Bijenkorf bijvoorbeeld..
nee hoor hema is een winkel en dus geen merk... Net als h&m. Andere merken zijn vrij verkrijgbaar bij andere winkels...
sja nu is hij idd nog klein en groeit snel maar mijn kids doen een heel seizoen met een maat hoor... maar goed jij vindt dat zonde... ik vind het genieten.
Ik vind lief een leuk merk alleen duur als je het vergelijkt met de kwaliteit. Laatst weer een truitje van lief en na 3/4 keer dragen liet 1 naad al helemaal los waardoor er gaten ontstonden en de stof was helemaal lelelijk/fluberig geworden. Voor zo kort vind ik het wel zonde als een shirt 17,- heeft gekost. Maar verder heb ik nooit echt klachten gehad bij lief en ze hebben wel vaak mooie aanbiedingen.
tja duur vind ik wel meevallen...oke ik koop nooit ff 5 shirtjes in 1 x.. maar ik vind de pasvorm en kwaliteit echt goed ik vind het voor jongens wel heel leuk, maar ik hou alleen van de basics zoals polo's en longsleeves zonder prints en teksten als stoer, eigenwijs, stout, macho etc