Waarom is het zo duur.... Omdat er lief op staat. Ik vind de kleding niet bijzonder, tenminste wat ik voor babys in mijn handen heb gehad. oppies vind ik leuk alleen valt het hier moeilijk. Heb een jurkje gehad van noppies met een konijnenprint er op. 2 keer gewassen en weg print. Eerste pakje van de oudste, 3 keer gedragen en nopte al en was al te klein. Ik kom vaak bij de h&m, hema enzo maar heb het geluk dat mijn tante merkkleding verkoopt die vorig jaar in de winkel hing. Vingino,dirkje,mexx en nog meer merken. Tja toen betaalde je 40 euro voor een shirt en nu 12.50. Ik geef niet om merken maar om wat ik leuk vind en ik qua prijs leuk vind.
Ik vind het ook geen leuk merk, maar hou dan ook helemaal niet van shirtjes met teksten erop. Vind het vrij simpel allemaal. Maar ieder zijn eigen smaak natuurlijk!
Ik vind het wel meevallen, een paar dingen van gehad, maar gewoon in de aanbieding. Op een rokje na, bleef het lang mooi in de was, maar al die t-shirtjes met zo'n tekst als 'lief' en 'stoer' heb ik na een paar jaar wel gezien.
Lief is kwalitatief wel echt goed, blijft mooi. Beter dan Noppies. Ik vind beide merken wel leuk. De lief-lijn voor meisjes deze zomer vond ik echt heel super!. Die voor jongetjes helemaal niks aan. Bakkaboe/ Just Small is trouwens ook een leuk en vrij goedkoop merk. Moet me soms inhouden....te koop bij Tuunte Fashion