Behang zoektocht!!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door SterretjesMama, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Help!

Ik zoek blauw-wit geblokt/geruit behang voor op onze babykamer.
    Niet zo moeilijk zou je denken .. dat dacht ik dus ook toen ik 'even' naar de Gamma reed.
    Maar helaas, wat ik wel vind zijn grote blokken/ruitjes of de donker blauwe blokjes/ruitjes. Maar ik wil juist de babyblauw!

Iemand een idee?
    Ben inmiddels geweest bij Gamma, Praxis en Karwei en ook al een zoektocht op internet gehad.

2. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Formido! Je kunt het daar bestellen. Ik heb toevallig een paar weken geleden een zelfde topic geopenend. Bij de Kwantum hebben ze het wel, alleen licht. Dus misschien moet je daar even zelf kijken of je dat wat vind.
    En anders de Formido, per rol 22 euro ofzo. Wij bestelde het uit een boek van KéK, Dutch wallcoverings.

Mijn topic erover, daar staan nog meer suggesties: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/374739-gezocht-blokjes-behang-blauw.html

Hieronder een foto:

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Probeer het anders eens bij een echte verf- en behangwinkel. Is misschien ietsje duurder, maar de kans is groter dat je het daar wel vindt.

4. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    een behangwinkel, ben meestal ook voordeliger uit dan de bouwmarkt.

5. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Bedankt Esmaralda, moet ik maar eens even langs de Formido!
    Mooi kamertje! Het behang is inderdaad wat ik zoek. De kleur tenminste, want volgens mij heb jij een 'groot' ruitje? Ik wil graag het kleine ruitje.

Een echte verfwinkel kan ik hier niet vinden! Op internet heb ik wel wat gevonden, maar daar staat het behang ook niet bij.
    Maar bedankt! Ik ga even verder zoeken :d

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  7. kalendertje81

23 aug 2008
    14
    0
    0
    Ik ben ook op een soort gelijke zoektocht geweest. Bij de behangspeciaalzaak hier hadden ze verschillende soorten blauwe ruitjes, maar het is echt nog lastig kiezen! De één is niet licht blauw genoeg, de volgende te aqua, ruitje te groot, etc. maar het is gelukt en ik ben er erg blij. Ga even snel kijken hoe hij heet (als het kaartje er nog bij zit :) ).

8. kalendertje81

23 aug 2008
    14
    0
    0
  9. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Super! Bedankt!

10. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij waren op zoek naar rood-wit blokjes behang voor onze kleine dame en dat was ook een hele speurtocht. Maar uiteindelijk gevonden bij de Hornbach !!

Deel Deze Pagina