mijn man is wel vaak weg, hij heeft veel vrienden, houdt wel van naar de kroeg gaan en werkt ook nog vaak s avonds. Maar als ie een paar weken elke avond thuis is gaan we elkaar ook irriteren, maar dat komt meer omdat ik gewend ben dingen voor mezelf te doen als hij er niet is (dus als hij er wel is ga ik niet zitten computeren ofzo...). Maar goed, ik zou mijn man niet wegsturen hoor
dat heb ik ook debby, mijn man is denk ik slechts 1 avond in de week s´avonds thuis (mag van mij wel wat meer zijn hoor!). Maar wanneer hij opeens 4 dagen achter elkaar s'avonds thuis is kan ik daar ook niet zo goed tegen haha.. hij vind de programma's die ik kijk stom, vind het ongezellig dat ik was ga vouwen, wil voebal zien of serie's die ik niks aan vind enz.. Niet dat ik hem zal wegsturen hoor, maar ben gewoon gewend om veel op mezelf te zijn.
Dat zal wel loslopen, hoor Ik ben stapeldol op mijn vent, maar als we een hele tijd bij elkaar zijn, wil ik ook weleens een beetje de ruimte
Vriendlief loopt ploegendiensten en heeft in een rooster van 10 dagen 2x nachtdienst en 2x middagdienst. Met de nacht zie ik hem pas s'ochtends en met de middagdienst zie ik hem rond22:30. Voor de rest is hij s'avonds altijd thuis. Heerlijk.!!! En nog kan ik klagen dat we elkaar s'avonds te weinig zien
Ik vind het heerlijk dat mijn man iedere avond naast me op de bank zit. Het verveelt me niet. Lekker knus naast elkaar op de bank. Voor mij hoeft hij niet weg...
Sinds mijn man overspannen thuis zit ( al bijna 2 jaar ) zitten we elke dag de hele dag bij elkaar, heerlijk. Het enigste wat ik jammer voor hem vind is dat het ongewild is dus ik zal blij zijn als hij op een gegeven moment weer aan het werk is. Maar eigenlijk enkel omdat ik weet dat hij werken geweldig vind. Heerlijk zo knus samen.
Bij mijn vriend is het mooi in balans denk ik. Komt ook omdat -ie ploegendiensten werkt en dus soms ook 's avonds en 's nachts weg is. Daarbij gaat hij 1 keer per week darten in de kroeg. Vind het wel lekker altijd... Al moet ik zeggen, de laatste paar weken heb ik hem het liefste 24 uur per dag thuis, maar dat zal wel door de zwangerschap komen of zo.
Hier ook een suffe muts (maar manlief is net zo suf) maar we zijn helemaal happy met elkaar, prima toch? Moet er niet aan denken dat manlief altijd weg is, we hebben het veel te leuk samen!
Wij werken allebei onregelmatig en mijn vriend gaat ook nog weleens sporten dus wij zitten niet zo heel vaak samen op de bank. Eind november is hij geopereerd (2,5 week thuis gezeten) en ik was in die periode veel vrij maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lekker vond dat hij weer ging werken We hebben het super gezellig samen maar continu op elkaars lip zitten?? Nee,dank je.
mijn man zit nu heerlijk op zolder aan zijn modeltrein te knutselen. Wel binnen bereik, maar niet naast me op de bank. We houden niet van tv kijken... en als ik lekker zit te lezen en hij mij de hele tijd stoort tijdens een moordscene.... tja dan heb ik ook liever dat ie ff weggaat haha af en toe spreken we apart met vrienden af of gaat ie naar de buren. maar het liefst lekker bij elkaar. Ik heb jarenlang minstens 2 avonden in de week gewerkt en dat vond ie verschrikkelijk. nu ik maandagsavond college heb vindt hij het niet leuk om thuis te zijn. blijft ie extra lang op zijn werk,gaat eten, beetje pc-en en is dolblij als ik weer thuisben... wel lief...
Ik ben huisvrouw op dit moment en vriendlief werkt best wel veel en ben ook altijd blij als hij weer thuis is. Maar als die dan 2/3 weken vakantie neemt ben ik ook best wel blij weer een beetje tijd voor mezelf te hebben omdat ik dat zo gewend ben om alleen te zijn.
whahah geweldig Ik heb het zelf niet, mede door de moeilijke periode in de mmm ben ik juist blij dat hij er veel is. Hij is ook een gamer, slacht geen draken maar andere poppetjes online, dat is juist iets waar ik me aan irriteer... mag hem dan ook helemaal niet storen als hij aan t gamen is
Mijn vriend is gelukkig niet elke avond thuis Ook wel lekker om af en toe helemaal alleen te zijn, heerlijk! Ben dol op hem hoor, maar heb ook ruimte voor mezelf nodig. Hij gaat dan sporten of naar vrienden of heeft iets met zijn werk. Denk dat hij gemiddeld 1 a 2 avonden per week weg is, prima Ik heb dat met mijn kindjes ook; als ik ze niet hele dagen om me heen heb vind ik ze veel leuker Ben zelf trouwens ook regelmatig een avondje weg, is ook fijn. Maar kan ook erg genieten van een avondje samen op de bank.
haha lekker omgekeerde wereld zo af en toe. mijn vent is veel weg maar kan me dan soms ook wel irriteren als ie er is want wil altijd wat anders zien op tv dan ik haha. ook erg wennen weer als ie weer eens naar uruzgan oid geweest is. ben dan echt wle blij dat ie er is maar is dan weer zon omschakeling
Haha geweldig De mijne werkt ´s avonds. ma t/m do Vind het heerlijk die 4 avondjes voor mezelf. en dan de andere 3 samen. Hoewel hij zaterdag ook regelmatig weg is. (muzikant) Dus hier lekker gecombineerd.