Mijn man is vaak weg s'avonds, werken, wat drinken met vrienden of DJ spelen Meestal zo'n drie avonden per week. En hoeveel ik ook van hem hou, ik vind het heerlijk als hij s'avonds de hort op is Ikzelf ben ongeveer 2 keer per maand een avond weg en dat vind mn man ook lekker, kan ie ongestoord xboxen. Als we samen thuis zijn, zijn we ook echt samen, hij gaat dan niet zitten gamen of ik achter de computer ofzo. Ik vind dat zo ongezellig...
hahahaha ik moest alleen al lachen bij het onderwerp!!!! Lig helemaal dubbel hier in me eentje (hahahahaha) Mijne is niet iedere avond thuis (gelukkig) hij traint 2 keer in de week maar door alle sneeuw die valt kan ie niet meer, hij moet een half uur rijden om er te komen, nu met dit weer (hij moet naar een andere stad) is ie bijna een uur onderweg en dat red ie niet ivm zijn werk, dus mijne zit ook al een paar wkn bijna iedere avond thuis. Soms vraag ik ook wel aan hem: moet je niet weg ofzo? of ergens op visite??? hihi trap hem zo de deur uit als ik ff lekker op de bank wil hangen filmpje kijken ofzo haha Maar is andersom ook zo hoor, dan probeerd hij heel suptiel te vragen of ik nog wat ga doen.....! Met andere woorden: ga maar wat doen want er komt voetbal op haha
Hier ook manlief elke avond thuis. Heerlijk! Hij werkt gewoon fulltime en als hij eindelijk thuis is vind ik t heerlijk. Moet er niet aan denken als hij 4 avonden per week pleite is. Alhoewel... elke avond zit hij achter die verdomde laptop. Opzich niet erg hoor, doek ook. Maar hij kan úren achter elkaar 1 en het zelfde spelletje spelen... Als ik dan wat tegen hem zeg dan moet ik het minimaal 3x herhalen anders hoort ie me niet. das wel wat minder maar heb liever de laptop 4avonden het huis uit dan mn man
Hihi, de mijne is ook iedere avond thuis, heeeerlijk vind ik dat. Lekker samen rommelen in huis of n serie kijken. Toen we nog in NL woonden, was hij er nooit! En áls hij dan een avondje vrij was, ging meestal de telefoon, en kon er weer iemand zijn hulp gebruiken. En dan zei hij nooit nee. Maar zodra hij de telefoon ophing, voelde hij zich schuldig tegenover mij, en soms moest ik dan echt zeggen, bel maar terug dat je niet komt, vanavond ben je van mij!! Neeee, ben nu heel blij dat we 's avonds lekker samen zijn
Ik heb het nu ook wel een beetje... Mijn vriend kan niet werken door de sneeuw! Hij werkt namelijk op daken... Hij is nu elke dag thuis, dus ook op mijn vrije dagen! Normaal heb ik dan lekker de tijd en ruimte aan mezelf en nu zit hij al bijna 5 weken thuis. Word gewoon weer tijd dat hij gaat werken! En het is niet vervelend bedoeld want ik ben blij als hij in de avonden thuis is maar bijna 5 weken elk moment dat je thuis bent bijna altijd samen zitten is ook niet fijn!
Mijn man was voor de geboorte van onze zoon minimaal 3 avonden per week weg en ik zelf de vierde avond. Nu wil hij natuurlijk graag bij ons zoontje zijn (wat zegt dat eigenlijk over mij, haha ) dus tegenwoordig is hij meestal nog maar twee avonden per week op pad. Ik heb een tijdje bijna niet gesport, maar ik ga daar in januari weer lekker mee beginnen. Maar je zult mij echt niet horen klagen omdat hij twee of drie avonden weg is. Het is één avond werk en de andere avonden bij twee verschillende sportclubs. Het werk levert een leuk extraatje op, dat hij op de andere avonden na het sporten gezellig weer uitgeeft in de kroeg. Ik vind het alleen maar fijn voor hem dat hij daar zo van geniet. Moest wat zijn als ik daar over ging mopperen zeg! Maar het scheelt misschien dat ik het niet erg om alleen thuis te zijn. Lekker zelf de baas over de afstandsbediening. Of ik spreek met een vriendin af. Ik vind het zelf ook fijn om te kunnen gaan en staan waar ik wil. Ik zou ook niet willen dat hij gaat zeuren als ik een avondje weg wil.
Jah dat spel had nooit uitgevonden mogen worden hahahah! Helaas werkt iedereen als ik doordeweeks thuis ben... en hij dus ook Ach komen ook weer tijden dat ik hoop dat hij wat meer thuis is... want hij werkt ook vaak 6 dagen in de week! Het is ook altijd wat he haha
mijn man is altijd thuis, en we vinden het heerlijk om samen te zijn. Hij heeft nu ook 1 week vrij gehad, en was echt leuk om saampies dingen te doen. Heerlijk van me gezin genieten!
Hahaha, Hier nog 1 hoor! Vind het heel leuk om samen te zijn maar ik wil soms ook wel eens een avondje voor mezelf. Voor mijn zwangerschap was ik 3/4 avonden in de week de hort op maar nu ben ik meer thuis. Hij gaat nergens heen, zijn vrienden wonen een half uur rijden van hier en daar gaat hij niet heel vaak heen. Vind het soms ook wel eens prettig f lekker zelf rommelen en doen, sporten doet hij ook niet