De enige snackbarpatat die ik echt lekker vind zijn de overheerlijke patatjes van Bram Ladage! Het water loopt me in de mond als ik er aan denk.... 8) Verder hou ik niet van snackbarpatat, de verse, zelfgemaakte frietjes van mijn schoonvader zijn toch echt het allerlekkerste!
haha wel een leuke vraag. Ik maak altijd zelf de frietjes lekker zelf vers niks voor gebakken gewoon heerlijk uit een goede aardappel. het kost tijd maar je hebt ook wat. Ik vind het soms wel eens lekker friet uit de patat zaak maar dat is meer uitzondering dan regel plus wij hebben niet eens iets op het dorp waar je friet kan halen dus als ik ergens een frietje haal is het tijdens een dagje uit.
Ik vind mijn zelfgebakken golden longs echt het lekkerst. Gebakken op 180 graden, tussendoor even eruit iets af laten koelen en dan weer erin en altijd langer gebakken dan op de verpakking staat, jammmmmmie!
En die nieuwe tefal friteuse, is dat wat? Maakt dat ook wat verschil? Hoe heet dat ding ook al weer....
Wij hebben daar toen een paar keer gegeten, toen onze dochter in het sophia lag. Ik vond alleen die duiven heel erg vervelend hahaha, ze wouden gewoon de friet uit me handen jatten!
Ik heb niet zulke goede recentie gelezen over de Actifry, zo is ie geschikt voor niet meer dan 3 personen en duurt het bakken van een portie friet 20 tot 30 minuten. Ik heb een Princess Eco Shower, niet zo vetarm ald de actifry maar iig wel lekker snel en gebruikt niet meer dan 0,5 liter olie om dezelde hoeveelheid friet te bakken die ook in een 3 literpan gaat. Ook fricandellen en kroketten gaan supersnel.
Ik snap precies wat je bedoeld! Al vind ik die ik zelf bak ook wel erg lekker hoor Maar thuis zijn ze veel harder en knapperiger en bij een snackbar vaak zachter dat valt mij altijd op.
Hahhaha en ik vraag altijd standaard bij de snackbar als ze de patat even willen doorbakken Ik hou van knapperig! Die slappe stokkies vind ik niks....