hoi dames, mischien een beetje raare vraag maar waar koop ik nu DE kaasschaaf ik heb al een paar geprobeerd maar het zijn allemaal rot dingen, ik heb last van mij handen dus kan daarom niet veel druk zetten, nu denken jullie dan koop ik natuurlijk kaasplakjes maar er gaat bij ons nogal wat kaas doorheen dus is een grote veel voordeliger hij moet gewoon makkelijk en snel te gebruiken zijn zonder dat ik super veel kracht moet zetten en nog maar 1 mm kaas heb geschaaft haha dus kom maar op met de tips en trucs!
Wij hebben die van de hema met t grijze plastic handvat echt ideaal! Ook 1 van ikea en action xenos gehad maar was allemaal biks
Zo'n halve kaasschaaf van de Albertheyn! Wij hebben hem al minstens 6 jaar😄 en hij doet het nog steeds perfect
Na heel veel rotdingen te hebben gehad, hebben we op aanraden van de kaasboer een kaasschaaf van Boska gekocht. Echt een super ding!
Ik weet het merk niet, maar we hebben 'm bij de kaasboer gekocht. Het is er een met een houten handvat. Doet het na jaren nog prima. Even in de keukenla gekeken, is ook van Boska.
Boska...without a doubt...! Bij de kaasboer....en ah heeft hem ook bij de versafdeling staan. Perfect ding en snijdt mooie dikke plakken!
Van Gastromax! Lang geleden een keer bij AH gekocht. Dit is 'em: Kaasschaaf verstelbaar - KookDesignKookDesign Alleen is die van mij niet verstelbaar. Schaaft hele mooie plakken kaas en zo makkelijk.
Ik lees mee. Me vriend vind geen enkele kaasschaaf goed genoeg behalve die van ikea en laten ze die nu net niet meer hebben.
Wij ook, die is super. Snijdt heel goed, nooit verfrommelde kaas en lekker dunne plakjes (iemand anders prees hier van een ander merk de dikke plakken, maar daar word ik zelf helemaal niet blij van gezien die dure kaas ) Maar let op, ze hebben verschillende versies. Je moet die met het dikke rubberen handvat hebben (bij ons is 'ie grijs). Heb ook ooit een andere variant gehad van de Xenos en dat was dan weer 3x niks.
Wij hebben er 2, eentje van de hema en eentja van Brabantia. Die van Brabantia is een beetje gammel geworden na 17 jaar ofzo, het handvat zit was los, maar verder snijdt hij goed. Hema gaat ook wel.
hema kaasschaaf ( met grijs handvat) Houten handvat hadden ze eerst, maar dat blijft niet mooi in vaatwasser, en hout ging uiteindelijk barsten. tegenwoordig hebben ze hem met kunststofhandvat , heel fijn ook voor de vaatwasser... hij schaaft prima!