hallo Ik ben vannacht gevallen op de zijkant van mijn buik. Heb last van buikpijn maar alleen maar aan de kant waar ik gevallen ben. Heb ik naar de huisarts gebeld deed de assisente bot aan de telefoon maar heb nu wel een afspraak kunnen maken voor vandaag. Erna heb ik mijn werk opgebeld deed mijn bass ook nog eens lekker bot tegen me. Of i khet expres gedaan heb. Ben er helemaal van slag van. x x x bieke
Wat vervelend zeg, Goed dat je naar de HA gaat. Je kunt natuurlijk niet voorzichtig genoeg zijn. Omdat je al van slag bent voelt het volgens mij alsof iedereen tegen je is en bot doet, Trek je er niks van aan hoor, lekker voor jezelf kiezen. Succes vandaag bij de HA
ik doe niets anders dan vallen en snap wat je bedoeld hoor. ik heb trouwens beide keren direct de verloskundige gebeld en die kwam binnen een half uur om het hartje te laten horen. ik ben alleen niet op mijn buik gevallen. (een keer een kruipluik ingestort en een keer op mijn kont van de trap (6 of 7 tredes) goed dat je naar je huisarts gaat. sterkte ermee!
heb mijn buikspieren gekneust en mijn rug gekneust tevens heb ik een te lage bloeddruk en daarom ben ik dus gevallen vannacht toen ik naar de wc ging. HAd mijn baas erover gebeld dat ik rustig aan moest doen. Zegt ie zo ja dan moet je maar opletten wat je doet . Ik stond op ontploffen hoor. Maarja ben lekker thuis gebleven want het doet flink pijn. maar met mijn kleine is alles goed gelukkig . x x x bieke
Wat een rottige baas! Jij kunt er toch niets aan doen dat je bloeddruk te laag is. Gelukkig heb ik wat baas betreft veel meer geluk. Maar kies inderdaad lekker voor jezelf. Begrijp ik nu goed dat je nog geen VK hebt? Ik heb meteen zelf gebeld en kon al vanaf 6 weken terecht voor een echo. Het hartje is bij jou al lang te zien, dus als je je zorgen maakt, kan dat je misschien helpen. Succes en ik hoop dat je pijn snel zakt. Liefs Juud
mijn ha heeft me nog niet doorgestuurd naar een vk. Ik heb vandaag maar zelf eens overal geinformeerd. Zit nog met zoveel vragen. Maarja ik weet hetzelf ook nog niet zo lang dat ik zwanger ben. Maar bedankt voor je tip juud. X X X bieke