ik heb toch een vraag. ik heb 24 mrt de laatste pil geslikt cerazette die gebruikte ik 5 jaar en daarvoor ook twee jaar een andere pil geslikt met deze pil werd ik niet ongie. nu heb ik nog steeds geen zogenaamde pil bloeding gehad en vraag me af of ik die ook wel krijg daar ik met de pil ook niet ongie werd? ik heb verschillendesymptomen: * een ruime week buikpijn. met wisselend steken en voornamelijk onder in. * windjes laten. * af entoe verstopping. * moe. * honger maar na drie happen al vol of geen eetlust. * spierpijn gevoel in boven been lies en soms steken. * opgezette buik. * schralle huid voor al in gezicht en op heupen * zo nu en dan hoofdpijn. moet ik ge woon wachten of kan het zijn dat ik al zwanger ben? zo nee hoe moet ik dan mijn cyclus zien nu? sorry voor het lange verhaal
Hoi titus, Ik denk dat je aan het ontpillen bent en dat je eerste menstruatie nog moet komen. Het kan wel dat je zwanger word van je eerste eisprong dus dan zal je niet menstrueren maar als je 24 maart bent gestopt met de pil denk ik niet dat je op dit moment zwanger bent. Ik wil je aanraden eerst een menstruatie af te wachten en daarna pas zwanger te worden. Dan heb je meer zekerheid. Groetjes imke