Waarom je geen mensen moet uitnodigen voor je feestje via facebook

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door moontje2008, 21 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ze hadden beter een band er neer kunnen zetten zodat mensen zich niet gaan vervelen, snap ook niet waarom mensen er heen gingen.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hihi.. zit in het onderwijs..

ik bel ook hoor! of stuur 'n kaartje..

3. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Band neer zetten, lijkt me juist geen goed idee. Waarom niet? ga je dan niet afdwingen dat mensen op die manier hun zin krijgen en een gratis feestje? ze willen elders in het lang zulke projecht x dingen gaan doen, dan zouden mensen dus online kunnen afspreken met duizenden een dorp te bezoeken en moet dat dorp maar zorgen dat het opgelost wordt? dmv. een band ofzo? want doe je dit 1 keer....dan gaan mensen dat vaker 'afdwingen'. Gewoon mensen kennende, lekker gratis feestje op die manier. Ik denk eerder dat dit egwoon keihard afgestraft moet worden. Het moet juist niet aantrekkelijk zijn om weer zoiets te doen, dmv. zware geldboetes, taakstraffen etc. Zal ook niet helemala helpen, die debielen blijven immers debielen, maar zal wel de 'normale' bezoekers enigzins kunnen afschrikken. Niet hun zin geven dus juist.

4. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Pff verschrikkelijk wat een ravage.. woon in Assen dus redelijk dichtbij ben al lang blij dat ze geen tussenstop hebben gemaakt... Maar wat verschrikkelijk voor alle mensen/winkeliers maar ook voor het meisje en haar ouders die kunnen straks niet meer normaal over straat denk ik...

5. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Ik ben van mening dat de media hier de grootste fout hebben gemaakt. Juist door het in de media te vertellenzijn er alleen maar nóg meer mensen op af gekomen.

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ze hadden het veel slimmer aan kunnen pakken.
    Als ze nu bijvoorbeeld 538 hadden gebeld, en daar een leuk feestje hadden georganiseerd dan was er waarschijnlijk weinig aan de hand geweest.

En van mij had de ME harder mogen ingrijpen, en meer arrestaties mogen verrichten.
    Al verwacht ik dat die arrestaties nog wel gaan komen aan de hand van al de videobeelden.

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #207 tupp, 22 sep 2012
    Laatst bewerkt: 22 sep 2012
    Ik heb wel degelijk gezien dat dit topic al geopend is ruim voordat het 'feest' plaatsvond. En ik blijf bij mijn mening dat je een idioot ben als je dit grappig vindt. Je wist namelijk wel degelijk van te voren dat dit uit de hand zou lopen. Misschien niet zo ernstig, maar dat er schade aangericht zou worden en waarschijnlijk ook gevochten zou worden, was al dagen duidelijk.

Kom op zeg, als duizenden mensen aangeven dat ze naar een dorp komen waar ze weten dat er GEEN feest is, dan weet je dat ze niet komen om een boswandelngetje te maken. Als er door de ouders, de gemeente en de politie wordt opgeroepen om vooral niet te komen, en zoveel mensen zeggen doodleuk dat ze toch gaan, dan doen ze dat heel duidelijk met maar één doel: zelf rellen of lekker toekijken hoe anderen aan het rellen zijn (en daarbij dus gelujk de politie hun werk een stuk moeilijker maken.)

Niet doen alsof je dit absoluut niet zag aankomen. We hebben inmiddels toch genoeg voorbeelden gezien van rellend tuig. Het was voor iedereen duidelijk dat dit nooit goed af kon lopen. Om er dan vooraf een beetje om te gaan zitten lachen en dan achteraf te roepen "Ik wist niet dat het zo zou gaan." vind ik op zijn zachtst gezegd oneerlijk.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ja maar dat zou belachelijk zijn ,dan worden ze immers "beloond" terwijl ze wisten dat er niks te doen zou zijn. Ze zouden gewoon helemaal niet moeten komen die hersenlozen.

Wat betreft je laatste stukje. Helemaal eens er had veel harder opgetreden moeten worden. Echt ik hoop dat er nog zeer veel arrestaties verricht worden.

9. marilouise

marilouise Niet meer actief

Ik vindt het bizar wat er gebeurd is, daar is geen goed woord voor over.

Wel heb ik de afgelopen dagen even moeten grinniken om het feit dat iets van niets naar mega groot kan uitgroeien op korte termijn.

Blijft het feit dat dit te schandalig voor woorden is. en net werd er gezegd gelukkig zijn er mensen die op willen gaan ruimen, ja dat is de goedheid van de mensen, maar 1 ding weet ik zeker dat zijn niet de mensen die er vannacht een t*ring bende van hebben gemaakt.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    onzin zeg

Hoe moeten mensen dat nou weten

Als jij het weet...ok...maar er zijn mensen die misschien niet de vervelende kant kennen van zoiets en zich dus echt niet konden indenken wat er kon gebeuren.

Dat er een harde kern naar Haren is gekomen had ook zelfs de Burgemeester niet kunnen voorzien ( zei hij zelf)

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk dat de jeugd zelf niet eens is gegaan met de bedoeling van zo laten we nu eens heel Haren gaan slopen!

12. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ik vind het een grote schande, echt waar. Wie gaat betalen? Niet die idioten die nu liggen te stinken in bed.

13. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    En die jongeren gaan maar door er is op facebook weer een project x afgekondigd in Gouda belachelijk

14. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk wist je dat zeg! zo'n harde kern is JUIST aanwezig op zulke plekken. Wat denken mensen dan? relschoppers komen juist op zulke dingen af! dat kun je van tevoren toch wel verwachten? komen ze niet, valt het mee. Maar ervanuit gaan zou ik zeker!

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    En op de foto's staan ook allemaal oudere mensen dus echt alleen jongeren waren het niet

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    En de nieuwe hype is geboren.
    Stelletje losers.....

17. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja nu ga je het helaas blijven zien want hun vinden dit leuk en stoer

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Met welke bedoeling gingen ze dan, volgens jou? Zeg alsjeblieft niet 'om te feesten' want ze wisten donders goed dat er geen feest zou zijn.

19. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het oneerlijk dat je nu net doet of ik het allemaal maar grappig vind.
    Ik heb me vooraf niet genoeg in dit nieuws verdiept om deze rellen te zien aankomen. Daarnaast kan ik me gewoon niet voorstellen dat mensen zoiets doen. Bij een voetbalwedstrijd zou ik het verwachten, maar in dit geval niet. Blijkbaar ben ik erg naïef.

Maar voor de duidelijkheid, ik vind het absoluut niet grappig wat er is gebeurd. Ronduit schandalig en vreselijk voor de inwoners van Haren.

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan heb jij zeker de radio zenders niet gevolgd?

538 Q-music etc riepen allemaal dat er een feest zou komen! Zelfs de burgemeester van Haren zei dat het voetbalveld beschikbaar gesteld zou worden voor een feest er waren zelfs div. artiesten die twitterden dat ze zouden komen.

En wbt de harde kern ja die komen om te rellen. Maar denk je dat al die mensen die daar waren harde kern zijn?

Als de burgemeester er niet zo makkelijk over had gedaan had dit allemaal voorkomen kunnen worden want eerlijk is eerlijk 50 ME'ers en wat dranghekken houden zo'n groep echt niet tegen hoor.

Deel Deze Pagina