Wel weer jammer dat het idd uit de hand lijkt te lopen.. Hou het dan gezellig! En ik vind het lullig dat ze geen cadeautje voor het meisje hebben meegenomen
Inderdaad ze hadden er een leuk en gezellig feestje van kunnen maken. Nu dit. Vind het zo sneu voor het meisje en haar ouders.
Rtv noord Er is hier toch echt niks grappigs of leuks aan. In mijn vorige woonplaats was het met oud&nieuw ook zon situatie. En dat is helemaal niet leuk als het voor je deur gebeurd.
Wij zitten tv noord te kijken sjonge jonge het zulleb je kinderen maar zijn... Wat een gekkenhuis!! En de ME verplaatst het probleem alleen maar van de ene plek naar een andere plek in het dorp.. Zo wordt de boel overal vernield! Nu snap ik wel dat ze in moeten grijpen maar goed zo is het ook maar het probleem en de vernielingen verplaatsen..
Echt niet leuk. Zie ook gezichten voorbij komen waarvan ik denk hoe oud zijn jullie 11 12 wat doen die daar....
Wij kijken ook rtv noord. Ik snap echt niet wat al deze jongeren hier nu zoeken... Ik zie hier echt geen feestje...hoor geen muziek, geen gezelligheid. Alleen maar een stel sensatie zoekers die willen zien wat er gebeurt.
In Veen is het met oud en nieuw ook een aantal x goed mis gegaan mijn vriend zn oude werkgever woonde daar in de straat..