Ik zeg: oppakken en via het snelrecht een fikse boete geven en dat geld teruggeven aan Haren om de geleden schade te betalen. Echt waar, dit is gewoon te gestoord voor woorden :x je zal er wonen zeg.
Wat een slappe hap weer die politie en ME in Nederland. Hoeven ze hier echt niet te proberen.... En wat zal die jarige jop zich ellendig voelen!
Nou dat mag ik toch hopen van niet. Dat arme meisje heeft verdorie helemaal niets verkeerd gedaan! Dat meisje heeft per ongeluk de uitnodiging voor haar feestje openbaar gezet, kom op. Dat dit daaruit voortvloeit is gewoon absurd en slaat nergens op. De enige mensen die met de nek mogen worden aangekeken zijn de idioten die daar puur heengaan om ellende te veroorzaken!
Vreselijk zeg. Zou er ook niet zo blij mee zijn als mijn zoon/dochter er heen zou gaan. Zou het zeker niet toestaan. Dit gaat echt ver.
ja nu wel maar over 10 jaar heeft ze wel een heel apart verhaal te vertellen ( als er verder geen gewonden vallen natuurlijk)
Die zijn nu al paar keer in beeld geweest dus dat gaat niet op. Traumahelicopter is onderweg en er is een aparte medische post opgezet. Ik ben bang dat "geen gewonden" veel te optimistisch is.
Nou de mensen die over het algemeen in Haren wonen zijn keurige mensen (het is nou niet bepaald een "slechte" buurt) dus het zou mij wel verbazen als Merthe iets wordt kwalijk genomen. Zo simpel zullen ze toch hopelijk niet zijn. Haar ouders hebben alles op alles gezet om dit te voorkomen.. Hoop maar dat dit alles toch nog met een sisser af gaat lopen (voor zover dat n nog mogelijk is),o
Ik zit echt met verbazing en ontzetting te kijken naar TV Noord. Wat een stelletje idioten zijn dit zeg. Als ik mijn zoon hier tussen zou zien staan had hij een jaar huisarrest en mocht hij morgen ochtend mooi met veger en blik die straten schoon gaan maken. Dit is toch gewoon van de pot gerukt! Heb er verder geen woorden voor...
Als het mee zit gaat het straks hard regenen, hopelijk gaan ze dan weg uit haren! Wat een zooitje zeg echt te erg! Lang leven facebook + media!! :x