Wat erg zeg. Ik heb familie daar in de buurt wonen. Zo'n mooi dorp, Haren! Absurd dat zoiets zo uit de hand kan lopen... Ik bedoel, dat arme meisje!
Jemig, ruiten van de albert heijn ingegooid, geplunderd. Zag net een makelaarsbord door de lucht vliegen, fietsen en een plant (?)
Er worden geen nieuwe beelden gemaakt, in ieder geval niet door RTV Noord. Ze zijn nogal camerageil.. En als ze niet hun zin krijgen vernielen ze al het apparatuur :/ Sukkels dat het zijn! Sorry.
Ik zie alleen RTL nieuws. Is het nu afgelopen? Prima dat de relschoppers in beeld worden gebracht. Mooi alles verhalen op die gekken.
Maj. Ik ga ook. Voorbereidingen voor ons eigen feestje dit weekend. En nee, jullie krijgen het adres niet.
Ja redelijk dichtbij en mijn oom & tante wonen 2 huizen bij het huis van Merthe vandaan. Gelukkig slapen mijn neefjes vanavond niet thuis (bewust)
Met dit soort gasten en wangedrag ga ik nog bijna echt geloven dat mensen van beesten afstammen..... Jemig, niet normaal dit! Heel hard afstraffen dit: alle kosten verhalen en dan nog een fikse straf erboven op!
Wat een ongelooflijk triest fukking klootjesvolk loopt er in Nederland rond zeg bah bah bah. Wat een sneue zielig pietjes. Hebben die geen opvoeding gekregen?? Als mijn kind zo in beeld zou zijn zou ik me kapot schamen. Gelukkig zijn er veel goed in beeld geweest. Laat ze maar flink bloeden.