Game of Thrones

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Pluizje, 18 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Volgt iemand dit? Ben er helemaal verslingerd aan, ben ook bezig in de boeken (a song of ice and fire / Het lied van ijs en vuur van George RR Martin). Het komt op rtl4 op zondag om 22u, het is ook al eerder op hbo uitgezonden tm seizoen 2 :D

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja fantastisch! Wij hebben t/m seizoen 2 op HBO gezien en zitten nu te wachten op Seizoen 3. Helaas duurt dat nog tot maart/april :(

3. Within

Within Niet meer actief

Mijn man volgt het en ik kijk mee, hebben nu ook de DVD hier staan van seizoen 1 en dat zegt heel wat :p

1e seizoen vond ik een beetje to much maar 2e seizoen vond ik erg leuk :)

4. Meijke

Meijke Niet meer actief

Dit!

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Denk dat dat grotendeels gewenning is, Within. Ik vind seizoen 1 niet veel grover dan seizoen 2. :) Maar kan aan mij liggen!

6. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ja absoluut! Hebben seizoen 1 hier al gezien en nu op naar seizoen 2!

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Jaaaaaa s3 duurt nog zoo lang :( dan maar lezen. Ben nu op de helft van boek 3, wat s3 word. KAN NIET WACHTEN haha! Ben helemaal fan van Daenerys, Arya en Jon :D

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Als we een meisje zouden krijgen, hadden we haar waarschijnlijk Arya genoemd. :D

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geweldige serie! Ik vond juist seizoen 2 heftiger dan seizoen 1. En nu is het wachten.. lang lang wachten op seizoen 3..

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Wij hebben van de week seizoen 1 gekeken. Nu moeten we wachten op 2. (lenen van een vriendin die er nog in bezig is). Ga in de tussentijd maar is langs de bieb voor de boeken denk ik.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.013
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mijn man heeft de boeken en we kijken nu samen naar de serie. Inderdaad leuk! Ik zit er nog niet zo zwaar op te wachten als destijds me Lost en 24. Maar ik denk dat dat nog wel gaat komen.

12. Maia

Maia Niet meer actief

ik heb de boeken al tig keer gelezen en ben nu bezig met seizoen 1. heb de dvd in de bieb geleend want 22:00 is tegenwoordig te laat voor mij :)

13. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    Geweldige serie :D

Ik vond juist seizoen 1 beter. Ik zal niet zeggen waarom, dan ontstaan er spoilers. Laten we het op smaakverschil houden :D

@LadyX: hoewel ik al wel een ander idee had over een meisjesnaam (als de derde een meisje mocht worden, als we daar voor gaan), is Arya ook voor mij een zeer aantrekkelijke meisjesnaam om te geven aan een dochter :D

14. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Goeie serie !! Heb alles al gekeken.. Nu wachten op nieuw seizoen!

15. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wij wachten ook op seizoen 3. Super serie!

16. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Jaaa super! Heb alles gelijk gevolgd met toen het uit kwam in Amerika en nu wachten op het 3e seizoen inderdaad! Ondertussen de boeken aan het lezen in het Engels :), ben nu pas aan boek 2 begonnen. Ben heel erg benieuwd!

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Geweldige serie! Wij hadden ze gedownload en keken elke avond een aflevering op bed. Nu idd lang wachten op seizoen 3

18. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    De boeken zijn natuurlijk wel beter maar de serie is ook goed te kijken.

Ik hoop alleen dat we dit keer niet zo lang op het volgende boek hoeven te wachten, want de vorige 2 delen hebben echt veel te lang geduurd... :(

19. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Had er al eens over gelezen en wist dat het op hbo uitgezonden werd. Alleen hebben we dat pakket niet. Nadat mijn vriend en ik de eerste aflevering op rtl vier hadden gezien hebben we gelijk seizoen één besteld. Erg leuk. Helaas is seizoen twee hier nog niet, dus heb ik boek twee besteld en ga ik daar maar vast in begonnen.
    Weet iemand toevallig wanneer de.dvd van seizoen twee hier uitkomt?

20. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Hee goed idee,kan ik ze in een keer kijken :D

Ik kijk trouwens ook vaak naar die site rtlxl. Ben gek op die serie! Heb de boeken ook allemaal al gelezen.

Deel Deze Pagina