Mijn cyclus is gemiddeld 34 dagen lang en meestal zit mijn ei rond cd 20 maar soms ook eerder en soms later. Dat is even de voorgeschiedenis. Op 10 oktober ben ik geopeerd. Ik heb een lisexcisie gehad en er is dus een stukje van mijn baarmoedermond weggebrand. Dit ivm foute uitslag uitstrijkje. Er is niet in mijn baarmoeder iets weggebrand, enkel de buitenkant van de bmm. Hierna had ik last van nabloedingen. Op 20 oktober werd ik ongesteld. De bloedingen waren die dagen heel duidelijk veel zwaarder en pijnlijker. Na 4 dagen was het weg en bleven de gewonde nabloedingen wel. Op 30 oktober (cd 10 dus) had ik een grote bloeding waarbij veel stolsels meekwamen. Dit lag in de lijn der verwachting omdat op een gegeven moment het korstje van de wond loslaat en je dan nog wat extra kunt bloeden. Na deze bloeding was ook het nabloeden over. Vanaf 1 nov zijn we voorzichtig weer gaan klussen. Zolang ik nog bloedde mocht dit namelijk niet. We hebben dus op cd 13, 14, 15 en 16 geklust. Op 7 nov, cd 19 ben ik begonnen met de eerste ovulatietest. Die had een licht streepje. Ik dacht dat mijn eisprong later zou zijn en dit dus het begin was. Op cd 20, 21 en 23 weer ovulatietesten gedaan en het streepje wordt juist steeds lichter ipv donkerder. Gisteren, op cd 24 in de avond opeens een heel klein beetje bloedverlies. 2 druppels. Nu is het weer voorbij. ovulatietest blijft negatief. Over 11 dagen is in principe mijn NOD. Wat denken jullie? Ik vrees zelf dat mijn hele cyclus gewoon in de war is door de operatie. Alleen dat kleine beetje bloedverlies gisteren heeft me verbaasd. Als ik terugreken dan kan het in principe ook dat ik juist eerder mijn eisprong heb gehad, rond cd 14/15. En dan zou dit dus een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of reken ik dan niet goed?