bikini vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 5 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    :) meestal zoek ik op bikini's met mijn eigen cup maat maar ik kom ook vaak tegen s m l xl enz hoe weet ik dan wat voor maat ik nodig heb moet je dan kijken naar wat je normaal draagt met kleding of niet? gezien ik normaal meestal van gewone kleding M draag maar mijn cup 75e.. hoe weet je dan wat je moet nemen ;)

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Geen bikini met maat s, m, l etc
    want die pas je dan niet qua cup maat.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook een 75e
    en heb bij nelly.com maat L besteld, die past net.
    Heb het ook eens ergens anders besteld daar pastte een L niet.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik bestel met mijn cup f alles bij BONPRIX echt ideaaal en past goed :) (en betaalbaar)

5. 20BabyJ10

20BabyJ10 Bekend lid

19 jan 2012
    596
    0
    0
    Verzorgende IG, verzorgingshuis
    ergens in Brabant
    Jeetje zou bijna jaloers worden als ik dit zo lees.
    Zou ook wel eens een bikini top willen die te klein is whaha :D

6. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Met zulke maten kom ik nooit uit met bikini's. Ik heb ook 75E en s, m, l bikini's zijn dan gewoon onhandig. Of de cup is te klein, of de omvang te groot. Je kan het net treffen natuurlijk, maar helaas heb ik het nog nooit getroffen haha. Zonde van veel leuke bikini's

7. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Bedankt allemaal. Jammer zeg dat het dan niet echt gaat zie veel leuke bikini's in die maten.

8. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Nou ja, het is niet onmogelijk natuurlijk ;) Ik zou je alleen aanraden om het bovenstukje even te passen, soms tref je het. Wat vaak wel scheelt is een bikini die je kan strikken :)

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Is alleen zo duur want slaag meestal niet bij de gewone winkel met grote cup. Laatst 3 nieuwe bh's gekocht want ze waren na de zwangerschappen en baby tijd toch echt veranderd. 85G maar kon minstens 75 euro per stuk afrekenen.

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Heel herkenbaar, moet altijd naar een 'speciaalzaak'. Kom altijd thuis met een klein tasje spullen en het doet gewoon zeer bij het afrekenen ;)

11. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    En ik zou wel eens een bikini top willen die te groot is! Haha!

Ik heb het online shoppen voor bikini's opgegeven. Met mijn 75/80 G, wil ik iets wat de boel een beetje ondersteunt. Heb ook weleens bij de Bonprix een bikini gekocht, en dat is dan best een mooi model, maar ik moet er niet veel mee gaan lopen. Laat staan actiever zijn, of van wildwaterbanen af gaan...

Ik heb me er dus maar bij neergelegd dat ik naar een speciaalzaak moet voor een fatsoenlijke bikini. Gelukkig heb ik er nu ook de financiële middelen voor en ben ik de trotse eigenaar van een geweldige Prima Donna bikini!

12. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.245
    11.826
    113
    Hoe ik dat voortaan doe is modellen passen en er eventueel 1 kopen en de rest online bestellen. Bijv. prima donna. Dat gaat prima. Ik heb nu een aantal sites ontdekt waar ze rond de 60-65 euro zijn. Nog duur, maar beter dan in de winkel.

Deel Deze Pagina