Jaloers ! Haha.. anders zeg je zoiets toch niet... vind ik ook juist leuk, wat fris en fruitig en ook vrouwelijk /sexy gekleed. Je bent niet alleen mama, maar ook een vrouw. laat ze mouwen!
Haha, ik ben sochtends al blij als ik om 7:15u bij de opvang ben. En dan heb ik altijd een spijkerbroek schoon shirt en gympen aan. Geen make up, haar in een klem, oftewel, de basis, maar zeker geen top of the bill look. Ik heb er bewondering voor dat mensen dat zo vroeg al zo leuk voor elkaar krijgen en ben daar zeker niet jaloers op. Ik zou me eerder afvragen hoe ze dat doen, want ik red dan echt niet.
Haha, ja, zou sowieso geen slecht idee zijn. Ik ben inderdaad wel wat last minute. Soms heb ik een vroege dienst achter een late dienst aan...dan vind ik het wel heel fijn om even iets langer te liggen. En tja, broodjes smeren kan ook savonds, kids in de kleren laten slapen scheelt ook al gauw een kwartier hahaha nee gekheid. Ik denk dat je wel gelijk hebt.
het is gewoon wat je prioriteiten zijn. Voor mij is dat met name up en in de kleren naar school. Voor jou is dat iets langer blijven liggen. Niks mis mee. Ieder zn ding toch ��
Mijn make-up kan ik in 5 min, maar mijn haar niet. Dat is wassen, föhnen en stijlen (bij elkaar 15 min) Al met al ben ik 20 min bezig met haar en make-up, kleding leg ik een avond van tevoren al klaar (scheelt weer). Ik moet om 7:15 de bus hebben en drop de kids bij de opvang om 7:00 uur. Als het mij lukt, lukt het een ander mogelijk ook
Hier staan de meeste moeders er verzorgder bij dan ik (voor mijn gevoel). Ik draag nooit make up omdat ik daar meteen een extreem droge huid van krijg. Ik kleed me nooit in joggings. Vreselijk. Maar loop wel in mijn spijkerbroek. als het mooi weer is een rokje of jurkje inderdaad. Mijn haren zitten meestal in een staart. Ik kleed me niet speciaal voor school maar voel me soms juist net de slons omdat ik 's morgens geen tijd heb voor mijn haar (en ik de staart de rest van de dag laat zitten) en ik geen make up op heb.
Ook ik doe dat wel eens. Maar dan heb ik mijn haren wel netjes en ook make up op... sport in stijl hahah
Vind het maar raar dat ze je daarop aanspreekt. Als ze zich eraan stoort moet ze zelf wat harder d'r best doen misschien
Sochtends vroeg ben ik niks waard. Dan schiet ik in de eerste broek en t eerste shirt dat ik zie liggen. Snel de borstel door mn haar en een knot in. De kinderen gaan wel met mooie kleren en haartjes naar school. Sochtends vroeg drink ik eerst koffie en dan doe ik vaak klusjes in huis waarvoor nette kleren zonde zijn. Zoon gaat 12:00 naar bed en dan ga ik vaak douchen en kleed ik me mooi aan, make-upje op en leuke schoenen. En daarin haal ik de meiden dan weer op. Bij mij dus echt een behoorlijk verschil tussen sochtends en smiddags bij school
Jemig, waar mensen zich al niet mee bemoeien en druk om maken.. Ik ga nooit zonder make-up de deur uit, maaaaar.. Ik vind het juist jammer dat ik me daar niet toe kan zetten! Ik denk inderdaad ook; ik hoef alleen maar even heen en weer naar school, daarna ben ik de rest van de dag thuis aan het werk en voor m'n meisje aan het zorgen. En toch moet en zal ik m'n make-up gedaan hebben voor ik de deur uit ga.. Ik zou daar best wat meer laid back in willen zijn. Niet dat de andere kant slechter is, trouwens. Er is een moeder op het schoolplein die altijd enorme hakken draagt, in de meest felle kleurtjes. Superleuk vind ik dat! Maar goed, dat vind ik ook van de plateau-kisten en de lange zwarte jas met strikjes van de alternatieve moeder die ik altijd op het schoolplein zag. Ik denk dat het erop neerkomt dat ik het gewoon tof vind als iemand z'n eigen ding doet. Of iemand nu op extreem hoge hakken loopt, knalrood haar heeft en zwarte make-up draagt, of die paar minuten 's morgens liever in bed doorbrengt, in plaats van voor de spiegel
haha ik ook. En zoals vanmorgen zweet ik me kapot en dan voorzichtig deppen met de handdoek dat m'n foundation zoveel mogelijk netjes blijft
Ik vind het juist wel leuk om al die verschillen te zien. De één in een joggingbroek en de ander in een mantelpakje. Lekker divers! Wat maakt het nou uit hoe je je kleedt als je je kind naar school brengt? Je komt er toch niet om de laatste mode te showen? Ik heb dit precies andersom. Ik zou mezelf wat vaker een schop onder mijn kont moeten geven om wat charmanter de deur uit te gaan.
Waar mensen zich idd druk om maken. En ik zou dat persoonlijk een perfect antwoord vinden. Als iemand zich maar lekker voelt in de kleding die hij/zij draagt, zal het mij een worst wezen wat ie draagt. Ik loop meestal in skater jeans (lees wijd vallende spijkerbroek) met tshirt/tanktop of bij iets frisser weer een vest/trui eroverheen. Ik draag nooit makeup, haar in een staart als het daar de lengte voor heeft en een petje op. Lekker makkelijk en praktisch voor steeds fiets op, fiets af. Ach, in de ogen van anderen is het toch nooit goed. Net zoals met wel veel meer dingen. Zegt meer over die druktemakers dan je kleding denk ik dan.
Wat een trieste reactie. De ene verzorgd zichzelf goed en draagt graag make up en steekt daar tijd in (en maakt daar tijd voor) en de ander interesseerd het geen fluit. Gewoon doen waar jij jezelf goed bij voelt, ik sta ook graag lang voor de spiegel om er leuk uit te zien ook al ga ik 'maar' winkelen of boodschappen doen. Heb ook ooit de opmerking gekregen: jeetje meid dat je daar zin in hebt en tijd voor hebt. Dat je moeder bent betekend niet dat je jezelf niet meer mooi mag maken.
Ik vind altijd tijd om even mijn make-up bij te werken en kleding uit te zoeken hoor . Haar gaat meestal wel in een knot, maar dat is dan even luiheid vroeg in de ochtend... Treurig dat die mevrouw zich er druk om moet maken.
Dat je niet hebt gevraagd of die mevrouw misschien een hobby moet gaan zoeken, als ze zich hier druk om kan maken
Ach.. herkenbaar. Mijn motto is "you can never be overdressed or overeducated" en ik krijg daar ook wel eens commentaar op. Ik draag graag een jurkje en loop meestal op hoge hakken. Krijg je van die opmerkingen als "dat je daar toch op kan lopen, ik zou er gek van worden" of "het lijkt wel of je altijd naar een feestje moet, waar heb je zin in".. beetje jammer, zo moeilijk is het toch niet om te zeggen "wat zie je er leuk/ verzorgd uit". Of zeg desnoods niks.