Op dit moment heeft niemand onze huissleutel, maar dat is natuurlijk toch wel handig. Ouders hebben we geen zin in, mijn schoonouders zouden onaangekondigd binnenkomen (onder het mom van plantje neerzetten als ze terugkomen van vakantie) en mijn ouders zouden zeker ooit een flauw grapje uithalen. Buurvrouw is de roddeltante van onze flat, dus daar zijn we te angstig voor. Schoonzusje woont ook in de flat maar dat wil mijn man niet. Ik heb een goede vriendin 5 minuten verderop, maar die is bijna nooit thuis. Kortom ik zou het niet weten. Wie heeft jullie huissleutel?
Schoonouders Komen ook binnen om een plantje/bosje bloemen neer te zetten als we terug komen van vakantie maar hebben dan ook voor de post en planten in huis gezorgd, dus geen enkel probleem. Buiten die momenten om komen ze niet met hun sleutel het huis in.
Hier 4 reservesleutels: 1 bij mijn schoonouders, 1 bij mijn vader en 1 bij mijn moeder elk een sleutel. Mijn 2 beste vriendinnen en beste vriend en mijn vriend zijn 2 beste vrienden weten waar onze reservesleutel nr4 ligt indien het nodig zou zijn.
Mijn moeder heeft de reserve sleutel. Wil binnenkort onze vrienden ook een sleutel geven, die wonen 1 straat achter ons.
mijn ouders (maar die wonen niet in de buurt en zullen nooit zomaar binnenvallen) en twee stel vrienden van ons die in de buurt wonen.
Ehuu.... Ouders, schoonouders, buren 2 huizen verderop en een vriendin. Ik vergeet nogal regelmatig de huissleutel en zo is er altijd wel iemand thuis bij wie ik even de sleutel op kan halen
Zat nu net te denken, niemand meer. eerder in ons vorige huis hadden mijn schoonouders de sleutel maar die wonen nu niet meer in dezelfde woonplaats
Ouders en schoonouders. Eerst had niemand behalve wij een huissleutel..ook verder niet bij stil gestaan, totdat we ons zelf hebben buitengesloten
Mijn ouders hebben een sleutel, zij wonen bij ons om de hoek. En ik heb ze al een paar keer nodig gehad toen ik zonder sleutels de honden uit ging laten...
Mijn schoonouders en de tante van mijn vriend. Zij zorgt ook namelijk voor de katten/post/plantjes ed als wij een paar dagen niet thuis zijn.
eerst alleen mn ouders, schoonouders en zusje/zwager. Tot ik op een zomerdag de planten water ging geven, doe ik altijd lekker op mn blote voetjes en de deur dicht waaide. Niemand van de bekende buren was thuis, dus ik kon op mn blote voeten naar mn schoonouders lopen, 5 straten verderop. Nu dus ook de buren.
Mijn ouders en de oppas van mijn zoontje. Die woont schuin boven mij en is vaak thuis. Voordat zij ging oppassen hadden mijn naaste buren de sleutel.