Ik ben sinds een paar dagen volledig over de fles, nu krijgt ze 5 x 165 ml... En wil ik haar niet nog een zesde fles aan bieden maar deze vraagt ze nog wel... Ik laat haar dus een keer per dag aan de borst drinken... En wonderbaarlijk genoeg drinkt ze gewoon 2 x 20 min aan beide borsten! En continu kloeken!! Dit vind ik echt apart dat mijn voeding toch nog niet weg/ op is... Al zou je dat wel denken... Hebben jullie nog wonderlijke situaties?
Dat ik 4 weken geleden de middagvoeding heb afgebouwd (hij krijgt nu bv uit de vriezer) en nog steeds een tsr krijg als ik met mijn collega's over mijn uk praat tijdens de lunch
Mooie naam heeft je dochter . Fijn dat je nog zoveel melk hebt, handig en fijn als dat misschien toch zo blijft, je weet het niet! Ik vind het het erg verwonderlijk dat ik nu, een half jaar na het stoppen, nog steeds melk heb. Geen idee hoeveel, want ik kolf niet ofzo, maar ik krijg er makkelijk zo een flinke druppel uit. Dacht dat ik bij Eva toch veel sneller geen melk meer had, misschien toch een checken bij de huisarts...
Ik ben in februari gestopt met BV, dus 7 mnd geleden. Onder de douche zie ik nog best vaak een witte druppel uit m'n tepel komen. Als ik er zelf in knijp komt er meer, maar zelfs zonder dat ik iets doe lek ik nog steeds melk.
Is niet raar, zo snel is je melk meestal niet weg. Na stoppen kunnen je borsten nog maandenlang blijven lekken en melk maken, een jaar is heel normaal hoor. Als ze nog zo goed drinkt kun je ook makkelijk weer opbouwen naar minder fles op een dag, heb je ook geen gedoe met maximum hoeveelheid per dag enzo. En so wie so, kinderen die volledig op de fles zijn mogen daarnaast naar hartelust aangelegd worden, daar is geen verbod voor. Het blijft nabijheid en troost voor ze.