ik vind op het moment alles duur ik werk zelf in de detail handel en heb de prijzen zowel als inkoop als verkoop erg zien omhoog schieten , eerst door de euro wisseling en later door de crisis en als je een tijdje met minder geld hebt gedaan is het heel moeilijk geld uit te geven ook voor jezelf , ik heb dit jaren gehad en nog wel een beetje , ik trakteer mijzelf wel nu op mooie spullen kwa kleding maar vind het nog moeilijk om 150 euro uit te geven voor een goede jeans en al zeker voor een bloes ,sta je in de winkel van jaaaaa dagggg je kan jezelf ook een budget geven per maand , per 2 maanden of per half jaar bijv of per jaar getijden zo heb ik het gedaan , ook behoord daarbij verzorging en make-up , daar geef ik echt niet veel geld aan uit soms is het een gedeelte van jezelf die je moet los laten ,het jezelf gunnen dat je ook wat mag bezitten of er ook leuk mag uit zien en niet jezelf pijn doet als je iemand ziet lopen met de kleding die jij leuk vind en daar treurig om wordt .. kleding is een product maar zo kunnen we ons wel laten zien aan de mede mens hoe we zijn ,hoe we ons voelen en willen uiten net als een goede kappers beurt ons beter doet voelen kan kleding dit ook met de mens en vooral de vrouw ( kan je het merken dat ik in de handel zit ihihi xx gewoon kopen meid even over die drempel heen en geen spijt erna hebben